Klacht Online.nl: Met online.nl heel lang offline

Klachtnummer
# 360139
Gebruiker
H.J. Hermann
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De overgang van stipte naar online.nl is een grote mislukking. Op 28 maart 2019 zou deze plaatsvinden en wij hoefden niets te doen, hooguit een keer stekker uit het stopcontact trekken en weer terugdoen. Wij zouden maximaal 1 uur offline zijn. Het is nu 9 april en wij zijn nog niet online. Aan toezeggingen wordt zich niet gehouden. Verschillende medewerkers van onlin.nl doen verschillende uitspraken: geen nieuwe modem nodig - wel nieuwe modem nodig. Uiteindelijk zou er een nieuwe modem gestuurd worden, maar het blijkt geen modem te zijn maar een ander kastje. Modem zou (nog) later gestuurd worden. Monteur meesturen wordt geweigerd.

De oplossing

Snel een monteur sturen met de juiste onderdelen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen