Klacht Online.nl: 1 Maand geen telefonie door een foutje van Online

daniyal

Door een administratiefout van Online is onze nummer gewijzigd en dit wanneer Online overstapt naar de KPN service. Hierdoor werkt onze telefoon niet, we kunnen niet bellen of gebeld worden alleen het internet werkt wel. Ik had 2 dagen geleden gebeld en had te horen gekregen dat ze het binnen 2 dagen zouden oplossen. Na 2 dagen is het nog steeds niet opgelost dus ik bel weer om te vragen waarom dit gebeurt. Krijg ik te horen dat de infomatie dat ik kreeg niet klopte en dat het tot 23 september zal duren totdat we gebeld kunnen worden of bellen. Dit terwijl wij gewoon onze maandelijkse afschrijving betalen. ik heb ook 2x gebeld met mobiel en minstens 5 min aan de lijn dat ook nog is geld kost.

Ik hoop dat dit toch sneller kan worden opgelost, want 3 weken zonder telefoon kan gewoon niet. Ik verwacht ook dat we een vergoeding treffen, want we zijn 3 dagen al zonder telefoon.

Beste daniyal,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

Kim van Online.nl
    daniyal
    2 dagen later en nog steeds geen contact gehad met online. Al 5 dagen zonder telefoon.
    daniyal
    vandaag is er weer een bedrag afgeschreven en nog steeds werkt telefoon niet ook heeft online nog steeds geen contact met mij opgekomen.
    Beste daniyal,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad. Zoals besproken is er een monteur ingepland voor u op maandag 19/09/2016.

Nadat de monteur bij u is geweest zullen wij u terugbellen om de verdere afhandeling te bespreken.

Sachin van Online.nl
    Beste daniyal,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.

Met vriendelijke groet
    Chris van Online.nl
    Beste daniyal,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad. Zoals besproken nemen we op 23-09 weer contact met u op.

Prawien van Online.nl
    daniyal
    Het is 26 september en telefoon werkt nog steeds niet. Ze zouden mij terugbellen, maar heb zelf gebeld en toen ik ging bellen zeggen ze dat ze weer zouden bellen na een halfuur, maar nog steeds geen antwoord erop. Begin mij geduld een beetje op te raken. In de tussentijd viel ook de internet uit voor 5 dagen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Kom op Online doe er wat aan!
    Beste daniyal,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad.
    Zoals besproken nemen we op 27-09 weer contact met u op.

Chris van Online.nl
    Beste daniyal,

Zoals zojuist telefonisch besproken, werkt uw telefonie weer.
    Verder zijn wij een compensatie overeengekomen.

Ik vraag u dan ook om de klacht te beoordelen en te sluiten.

Raoul van Online.nl
    daniyal
    Het is gelukig opgelost, maar het was teveel gedoe die we hebben meegemaakt.