Klacht Online.nl: 1.5 week geen internetverbinding, niet via laptop, kabel of mobiele telefoon

Klachtnummer
# 50076
Gebruiker
H.
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Verhaal in het kort:

Dag 1 28 januari:
-internet valt uit. Geprobeerd te resetten, stekkers eruit, erin, opnieuw verbinding maken met laptop etc.
-Contact Online: is veiligheidsprobleem met laptop, koop een veiligheidsprogramma bij Online. Vreemd wat ook via de telefoon geen verbinding. Enkele uren zelf geprobeerd computer op te schonen, herstarten, weer resetten etc.
Dag 2: Contact online; is landelijke storing met specifieke type modem
Dag 6: Contact online; Krijgen nieuwe modem
Dag 10: Krijgen toch geen nieuwe modem, probleem ligt niet bij Online, los het zelf maar op...

????

De oplossing

Oplossing van het probleem
Compensatie voor de gemaakte kosten

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte H.,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    H.
    Datum
    Hartelijk dank. Internet doet het weer!
    Graag zou ik willen informeren naar de mogelijkheden van een redelijke vergoeding.Aangezien ik niet thuis heb kunnen werken, heb ik drie dagen vrij moeten nemen. Ook hebben we extra kosten gemaakt inzake belkosten naar online en internet via mobiele telefoonprovider. Daarnaast hebben we natuurlijk gewoon maandelijks betaald voor onze internet verbinding, terwijl we een halve maand geen internet hebben gehad.Vriendelijke groet, Hugo
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    zoals afgesproken zijn we tot een goede oplossing gekomen. Nogmaals onze excuses.
    Met vriendelijke groet, Online ( mvy )
  4. Auteur
    H.
    Datum
    Ik begrijp de reactie niet. Mijn vraag wordt niet beantwoord.
  5. Auteur
    H.
    Datum
    Ah, excuses voor eerdere reactie. Het is allemaal opgelost naar tevredenheid.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw H,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?