Opgelost door Online.nl: 10 weken wachten op teveel gefactureerde abonnementskosten.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 258523
Gebruiker
E.R.P. Broere
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds half februari 2017 ben ik geen klant meer bij Online. Alles keurig opgezegd en vanaf mijn kant ook afgehandeld. Aangezien Online altijd een maand vooruit factureert heb ik nog wat tegoed aan teveel betaalde abonnementsgeld. Daar was zelfs Online het mee eens en dat zal worden teruggestort. Dat gaat alleen wel 8-10 weken duren? Wat? Waarom? Jullie incasseren mijn abonnementsgeld keurig op tijd, maar ik moet 10 weken wachten op geld wat jullie teveel gefactureerd hebben? De omgedraaide wereld.....

De oplossing

Onmiddellijk het bedrag terugstorten waar ik recht op heb!

1 reactie

  1. Auteur
    E.R.P. Broere
    Datum
    Wat na diverse telefoontjes naar de klantenservice van Online.nl niet gelukt is......lukt hier binnen een paar dagen! Wat laat Online.nl zich toch weer van een slechte kant zien. Zodra een klacht op dit forum geplaatst wordt, weten jullie niet hoe snel jullie moeten reageren. Was de klantenservice van jullie ook maar zo adequaat.....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.R.P. Broere
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedrag is overgemaakt.....
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen