Klacht Online.nl: 12 weken wachten voordat je geld van creditnota krijgt teruggestort!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 140235
Gebruiker
G.R. van Haasen
Datum
15 reacties

Details

Klacht

Sinds 20 oktober j.l. geen klant meer bij Online.nl i.v.m. overstap naar KPN. Creditnota i.v.m. teveel betaalde abonnementskosten ontvangen, maar tot op heden bedrag nog niet teruggestort gekregen. Vandaag maar eens de klantenservice (duur betaald 0900 nummer) gebeld. Men verteld mij gewoon (of het de normaalste zaak van de wereld is) dat het creditbedrag na vandaag over 8 weken wordt teruggestort. Behoeft geen betoog dat de tijdstermijn buiten proportie is en je als klant achter je eigen centen moet bellen!

Gewenste oplossing

Z.s.m. terugstorting van mijn creditnota en tegemoetkoming i.v.m. ergernis en telefoonkosten!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

15 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw G.R. van Haasen,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw G.R. van Haasen,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    G.R. van Haasen
    Datum
    Zoals bij reeds honderd anderen klagers had ook ik aangegeven de donderdagochtend telefonisch bereikbaar te zijn. Ga uiteraard niet de hele dag op een telefoontje van Online zitten te wachten thuis. Ook staat mijn mobiel telefoonnummer op mijn vaste lijn voicemail. Online heeft dit nummer echter niet gebeld. Tja. Misschien communicatie via email?
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw G.R. van Haasen,

    Wij hebben u zojuist gesproken en zullen zoals afgesproken op een later moment opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    G.R. van Haasen
    Datum
    Online.nl zojuist telefonisch gesproken. Duizend maal excuses dat de creditering nog niet in werking is gezet. Toch vreemd dat als jij geld tegoed hebt van een bedrijf, dit altijd fout gaat. Omgekeerd niet, geloof me. Nu 8 weken wachten op mijn eigen teveel betaalde abonnementsgeld. Advies en tip bij opzegging Online.nl: halveer de laatste maand zelf je te betalen abonnementsgeld en laat Online.nl het maar bij jou terughalen. En doe vooral rustig aan en neem de tijd van 8 weken!
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw G.R. van Haasen,

    Zoals afgesproken zullen wij op een later moment opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  7. Auteur
    G.R. van Haasen
    Datum
    Ja Online. Grote klasse hoor. Na 8-10 weken gaan we de klant maar eens bellen of ZIJN teveel betaalde abonnementskosten, oftewel HET GELD WAT VAN DE KLANT IS, inmiddels teruggestort is. Let wel: het gaat om geld wat van de klant is en niet een compensatiebedrag o.i.d. Service hoor Online. Not dus! :(
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw G.R. van Haasen,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    G.R. van Haasen
    Datum
    Zojuist gebeld door Online. Buiten het feit om dat het grof schandalig is dat je zolang op JE EIGEN CENTEN moet wachten, liegt Online in hun reactie door te stellen: "dat deze naar tevredenheid is opgelost". Schaam jullie je diep! Heeft de medewerkster wederom niet geluisterd naar mijn klacht of is het tijd voor een gehoorapparaat? Nee het standaard verhaal: "sorry meneer, ik kan niets voor u doen". Speel de klacht eens door naar de juiste persoon. Overigens GELD NOG STEEDS NIET TERUG!
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw G.R. van Haasen,

    In verband met de feestdagen zijn wij t/m zondag 27 december gesloten. Uiteraard zullen wij na de feestdagen uw klacht verder in behandeling nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Prettige feestdagen toegewenst!

    Met vriendelijke groet,
    Charissa Lopes
  11. Auteur
    G.R. van Haasen
    Datum
    Wel ja, neem gerust jullie tijd hoor! Ik wacht al weken. Omdat ik positief ben ingesteld, neem ik aan dat (lang) wachten wordt beloond! Ik ben geen commerciele man o.i.d., maar heb wel de wijsheid in pacht dat je als bedrijf een klacht toch z.s.m. wilt oplossen om je goede naam van je bedrijf te behouden? Online kennelijk niet. Verbaasd me ook niets, gezien de grote hoeveelheid klachten alleen op deze website al gemeld!
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw G.R. van Haasen,

    Zojuist heb ik geprobeerd om u te bellen maar ik heb u helaas niet kunnen bereiken. Ik zal het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  13. Auteur
    G.R. van Haasen
    Datum
    Dat Online geheel zijn eigen onklantvriendelijke koers vaar v.w.b. het (niet) oplossen van klachten tot daar aan toe. Maar dat ze ook helemaal niets opsteken van eerdere communicatie verbaasd mij. (eigenlijk ook weer niet) Voor de zoveelste keer Online: ik ben ook bereikbaar op het jullie bekende mobiele telefoonnummer. Ga namelijk dagelijks bij de telefoon wachten op een reactie van jullie, die dan veel later (of niet) komt!
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer van Haasen,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over de afhandeling van uw klacht. Volgens onze gegevens is alles nu opgelost en daarom beschouwen wij uw klacht als afgehandeld.

    Wij verzoeken u vriendelijk om op dit afhandelvoorstel in te gaan door middel van het geven van een beoordeling en het sluiten van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Olivier
  15. Auteur
    G.R. van Haasen
    Datum
    Wederom leugenachtige reactie van Online dat mijn klacht naar tevredenheid is afgehandeld! Integendeel! Schaam jullie! Zal via andere forums negatieve reacties over Online blijven plaatsen om zo misschien toch hun aandacht te hebben? Jammer dat het zo moet, maar men laat mij geen andere keuze. Tip naar Online: : trek eens lering uit de reacties en klachten van klanten en probeer hier serieus en op een klantvriendelijke manier mee om te gaan!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen