Opgelost door Online.nl: 2,5 maand lid en pas een week fatsoenlijk tv

hendriks88

Ik dien deze klacht in omdat ik al zeker mijn gehele contractsduur problemen heb met TV kijken en er niks wordt opgelost. Betaal gewoon netjes. Maar ik kan gewoonweg niet normaal TV kijken. En soms ook niet internetten. Ik heb al verschillende keren gebeld. Is een ticket aangemaakt maar verder moet ik maar afwachten waardoor ik nu al bijna drie weken geen TV heb! Ik wil dus graag mijn abonnement opzeggen. En heb ook al gesproken met iemand van rechtsbijstand en diegene vertelde mij ook dat ik daar ook wel recht op had, als ze mijn verhaal zo hoort. Verder heb ik ook een brief geschreven maar ook daar geen reactie op. Ik dus allerminst tevreden over de diensten die ik heb van online.nl. en wil dus graag overstappen naar mijn oude provider waar ik eigenlijk nooit klachten heb gehad. En had ik er een dan was deze zo opgelost. Ik hoop dat u mij kunt begrijpen en me ook kunt helpen.

Hoogachtend,

Jimmy hendriks

Ik zou graag ontbinding van het contract willen, zodat ik terug kan naar mijn oude provider. Tevens een creditering van de tijd dat ik geen TV heb kunnen kijken.

Geachte hendriks88,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    hendriks88
    Beste heer/mevrouw,Wanneer gaan ze contact opnemen. En wordt mijn contract ontbonden. Want heb van het weekend nog steeds niks kunnen kijken. En nu viel internet wederom weg. Dus ik hoop dat jullie me snel kunnen ontbinden.Hoogachtend,Jimmy hendriks
    Geachte hendriks88,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl (LA)
    hendriks88
    U belt mij onder werktijd en een anoniem nummer kan ik niet terugbellen. Zijn nu alweer een paar dagen verder. En nog steeds heb ik geen beeld of niks. Baal hier echt van. En morgen wordt ik weer gebeld onder werktijd en zijn we weer een dag verder. Kunt me niet zo vertellen wat er gaat gebeuren. Of me mailen als dat meer privé is. Ik wil gewoon ontbonden worden niet meer of minder.Hoogachtend ,
    J hendriks
    Geachte hendriks88,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (LA)
    hendriks88
    Helemaal top afgehandeld. Bedankt!!

hendriks88

Ook een klacht indienen over Online.nl?