Opgelost door Online.nl: 2 Klachten Fox sports 3 en te weinig zenders

Dikky

Ik kijk regelmatig wedstrijden op sport FOX 3 maar gisteren miste ik opeens de wedstrijd omdat dat gare AT5 opeens kwam ook betaal ik volle pond terwijl ik alleen maar FOX 1 en 3 heb en FOX heb er veel meer.
Ook is het volgens mij verplicht minimaal 30 zenders te ontvangen met FOX 1 en 3 kom ik op 29.
Ik heb bijv geen normale FOX.
Ook probeer ik uw te mailen maar maakt niet uit wat ik kies ik moet steeds 0900 bellen.
Ook probeer ik online nu steeds fox sports optezeggen maar als ik in zoeken opzeggen zet vind die niks ook kan ik het nergens anders vinden.
Dit is me laatste maand ik FOX sports wil ga niet zoveel betalen voor maar 2 zenders waarvan er 1 om 18uur opeens overslaat in AT5 .

Of alle FOX kanalen + FOX normaal ( geef fox internationaal)Want heb recht op 30 digitale tv zenders .
Of mijn FOX sports abb opzeggen.
Ook pas de site aan ik wil online kunnen opzeggen of iets kunnen aanvragen niet per telefoon.

Online.nl
    Geachte Dikky ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Dikky
    Vandaag gebeld door Online alles duidelijk en nu prima geregeld.

Dikky

Ook een klacht indienen over Online.nl?