Klacht Online.nl: 2 september ging mijn contract in, maar nog geen internet, telefoon en ev-radio

van Eijden

alle beloftes die u in de aanmeldingsbrief had gedaan bent u niet nagekomen.
de harddiskrecorder heb ik nog niet in mijn bezit.
Ze konden mij nog niet vertellen waarneer ik deze zou ontvangen
Mijn vorige provider heeft u pas op 3 september opgezegt
sinds de overstap van KPN naar Online.nl heb ik geen internet telefoon en televisie en radio.
Op verzoek van u helpdesk heb ik de aansluitingen van mijn telefoon in totaal 3 keer moeten veranderen, zodat ik alle kleurencombinaties had gehad.
Hierna gaven ze de KPN de schuld dat ik geen internet en telefoon had

Omdat ik een uur met mijn mobiele telefoon een uur naar u helpdesk moest bellen zou ik graag minimaal € 10,- van u ontvangen en zolang u mij niet de beloofde diensten kunt leveren wens ik geen abonnementsgeld hoeven te betalen.

mocht u voor 27 september niet alle diensten kunnen leveren, wens ik dat u mijn contract ontbind.

Beste heer van Eijden,
    We hebben vanmorgen KPN aangestuurd voor reparatie van uw koperlijn. We zien dat de verbinding niet bij u thuis aankomt. De levering van uw digitale tv ontvanger met opnamefunctie heeft helaas vertraging opgelopen vanwege overmacht. In uw geval verwachten wij volgende week tot leveren van uw pakket over te kunnen gaan. De financiële vergoeding gaan we ook mee akkoord zodra uw probleem is opgelost en internet, telefonie en televisie werkende is.
    van Eijden
    ik wacht nu maar ff rustig af, volgens u helpdesk zou het 5 werkdagen duren dus ik verwacht maandag internet en televisie
    Beste heer van Eijden,
    Sneller dan dit konden wij uw probleem niet oplossen. Uw lijn werkt weer. De financiële vergoeding zult u terug zien op uw volgende factuur a €15,-
    Geachte heer, mevrouw
    Op 4 september 2013 stuurt u mij een mailtje, dat ik in de week van 9 september mijn harddiskrecorder zou op sturen.
    OOK DEZE BELOFTE bent u niet nagekomen. want ik heb hem nog steeds niet ontvangen.
    Ik blijf erbij, als ik op 27 september deze harddisk nog steeds niet heb ontvangen wens ik ontbinding van mijn contract. want door u heb digitenne moeten aanschaffen.
    Cor van Eijden
    Beste heer van Eijden,
    We hebben contact gehad met ons magazijn, Uw pakket wordt vandaag aan ons magazijn geleverd en zal vervolgens doorgestuurd worden aan de postNL. Naar verwachting ontvangt u deze week uw pakket.
    Beste heer van Eijden,
    Vandaag wordt uw hd recorder geleverd.
    Online.nl Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online.nl?