Klacht Online.nl: 2E KLACHT!! RECHTZAAK AANSPANNEN MET AL DIE KLACHTEN

Ik. Zie dat mijn klacht is afgehandeld maar dat is na 5dagen nog
genomen
Met al dezeklachten kunnen we beter een recjtzask begi nen.
het geval. Al 20.000kerr gebeld je word gewoon niet serieus genomen
Nog geen monteur en al 5 dagen zonder internet televisie en telefoon
5DAGEN mijn werk niet. Kunne doen
Wie ga at dit vergoeden?????

Geachte ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    angie
    We zijn nu een week verder, een week geen internet. Televisie of telefonie. Een week waarin ik een hele week niet heb kunnen werken, mijn zoon zijn school werk niet kan doen. Een week waarin ik niet 4 maar 1 keer ben gebeld door een monteur. Ik heb niet op kunnen nemen omdat ik bezig was voor mijn zoon voor een stageplek. Verder is er geen contact geweest behalve van mijn kant. Heb de hele week kosten moeten maken door jullie te bellen. Er is geen email contact mogelijk geen gratis numm
    Geachte,
    U klacht is in behandeling van een achterliggende dienst waar wij op moeten wachten, wij kunnen u alleen meer informatie geven als wij meer informatie verkrijgen van de andere dienst. Wij hopen natuurlijk dat dit spoedig gebeurd.
    angie
    Het zal allemaal wel. Het is nu al een week geleden.
    Nog niks gehoord nog geen monteur en ook nog steeds geen verbinding Echt te onbeschoft voor woorden
    Geachte klant,
    Wij hebben nogmaals contact gehad speciaal voor u met de achterliggende dienst, die zullen nogmaals trachten telefonisch ( let op anonieme oproep) met u contact op te nemen voor het aansturen van een monteur na u toe, Hopelijk kunnen jullie elkaar bereiken en word het zeer snel opgelost.
    Klantenservices online.nl
    angie
    2 weken verder. Een zwaar gefrustreerde moeder en zoon. Al tig keer gebeld met de wat ze noemen klantenservice. Niemand die contact opneemt netjes zoals het hoort. Hoe kan je iemand een contract aanbieden en diegene 2 weken zonder aansluiting laten zitten als grof vuil. Weer een weekend in gaan zonder tv internet en telefonie. Maandag afspraak bij het juridisch loket want ga jullie nu aanklagen. En ja dat is mogelijk want jullie zitten behoorlijk fout. Ook de media word nu ingelicht.
    Geachte Klant,
    UIt onze gegevens is gebleken dat er meermaals door onze colega's en ook door de monteur getracht is contact met u op te nemen. Vervelend dat dit niet gelukt is. Onze collega zal het vandaag nogmaals proberen, zodat u probleem verholpen word.
    Geachte Klant,
    angie
    Dan weet ik niet naar welk nummer jullie bellen maar ik heb mijn telefoon altijd bij me zelfs op afspraken om jullie te woord te kunnen staan.
    Er is geen oproep gemist dus er gaat toch echt wat mis aan jullie kant.
    Twee weken zijn verstreken. Ik heb gister weer een psychotische ex aan mijn deur gehad kon niet eens de politie bellen. Jullie worden echt bedankt.
    Jullie bellen mijn vriendin in plaats je dan gelijk een afspraak maakt.. Nee nog langer blijven wachten
    Geachte klant.
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Geachte klant.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Geachte klant,
    Wij hebben u een e-mail gestuurd met een aantal vragen. Wij wachten op u antwoord .
    Geachte klant,
    Wij hebben u een e-mail gestuurd. Wij wachten op u antwoord .
    Geachte klant,
    Samen zijn wij tot een oplossing gekomen. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te boordelen.
    goedendag,
    ik ben het zeer zeker niet eens met uw antwoord en er is zeker nog niks concreets afgesproken. Ik heb eindelijk iemand gesproken ja vorige week, voor het eerst, dus jullie antwoorden met 'we hebben u meermaals geprobeerd te bereiken is belachelijk', want dat is dus niet waar. daarnaast kan ik nu (7-10) een hele belangrijke verplichte afspraak niet nakomen, omdat jullie gewoon een monteur hebben ingepland. Verder moeten we het nog hebben over de vergoeding .
    Geachte Mungra,
    Wij zullen moeten wachten tot het probleem opgelost is, voor de verdere afwerking van u klacht.
    Wij verzoeken u daarom om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Geachte klant,
    Wij hebben naar aanleiding van het bezoek door onze monteur vernomen dat het probleem niet was gelegen bij Online.nl, maar bij uw binnenhuisbekabeling. U heeft getekend voor het rapport waarin de monteur deze conclusie heeft genoteerd. Wij hebben u een e-mail toegestuurd met daarin een coulanceaanbod. Graag vernemen wij hierop uw reactie.
    Klantenservice Online.nl (NH)
    angie
    ALS JE DENKT DAT JULLIE TE ONBESCHOFT ZIJN OM IETS GOED AF TE HANDELEN WORD HET ALLEEN MAAR ERGER! IK HEB NERGENS VOOR GETEKEND! EN BEN HET AL HELEMAAL NIET EENS MET JULLIE OPLOSSING OMDAT DIE ER GEWOONWEG NIET EENS IS. WAT JULLIE VOORSTELLEN IS GEWOONWEG ABSURD, DAT IS GEEN OPLOSSING IK HEB JULLIE KANSEN GENOEG GEGEVEN EN ZAL HET NU DOOR STUREN NAAR MIJN RAADSVROUW EN ZEKER NAAR KASSA EN DAT SOORT PROGRAMMA'S WANT JULLIE MOETEN GEWOON GESTOPT WORDEN! ALS MEN DAN EEN PROBLEEM HEEFT LOS HET OP!!!

Ook een klacht indienen over Online.nl?