Opgelost door Online.nl: 2e klacht geen reactie

RBoschman

Op 30-4 aangemeld voor internet van Online, een paar dagen later besloten we ook TV van hen af te willen nemen. Hieromtrent heb ik via de website een contactformulier ingevuld. Nadat ik binnen de bedenktijd geen antwoord ontvangen had op mijn vraag omtrent het uitbreiden van ons pakket besloot ik op de 15e dag te bellen. Ik kreeg te horen dat Tv signaal helemaal niet mogelijk was op ons adres. Waarop ik vervolgens aangaf niet zo veel aan enkel internet te hebben. Echter kon mijn abonnement niet meer geannuleerd worden omdat de bedenktijd verstreken was. Ik moest maar opnieuw een email sturen met mijn klacht via de website dan zou het opgepakt worden. de werknemer aan de telefoon vond het ook door toedoen van Online zelf dat ik nu niet op tijd heb kunnen annuleren. Indien ik immers gewoon antwoord op mijn email ontvangen had, dan had ik geweten dat TV niet mogelijk was en had ik op tijd kunnen annuleren. Als reactie op mijn klacht ontving ik ineens antwoord op mijn eerste vraag.

schriftelijke bevestiging van het annuleren van Internet abonnement. Het installatiepakket dat naar ons onderweg is zal geweigerd worden. Wij zullen geen gebruik maken van uw diensten, zoals reeds vele malen medegedeeld.

Geachte RBoschman,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Geachte RBoschman,

Helaas kunnen wij u niet bereiken op het door u opgegeven telefoonnummer.
    Zou u ons kunnen voorzien van het juiste mobiele telefoonnummer, zodat uw contactpersoon de zaak met u kan bespreken?
    Alvast bedankt.
    Klantenservice Online.nl (SS)
    Mijn nummer is 0614331160
    Geachte RBoschman,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
    RBoschman
    Goed opgelost. Telefonisch toegelicht, ik ben tevreden.

RBoschman

Ook een klacht indienen over Online.nl?