Klacht Online.nl: 2e Poging vorige klacht niet afgehandeld - geen reactie Online.nl

ul999

Na aanleiding van mijn vorige klacht zou ik worden teruggebeld. Dit is echter niet gebeurd.
Dit is mijn tweede en laatste poging om er met Online.nl op deze manier uit te komen.
Ik eis onmiddellijke stopzetting van het abonnement, want wordt gewoon niet geleverd waarvoor ik betaal
I.p.v. de beloofe 30Mbps downloadsnelheid krijg ik een internetsnelheid geleverd gekregen van rond de 1,0 Mbps! Uploadsnelheid 0,5Mbps!. En met horten en stoten, verbinding valt vaak weg en router bleef knipperen...
Erg vervelend om niet vanuit huis te kunnen werken.
Ik ben niet de enige bij wie dit gebeurd, maar meeste klanten hebben geen idee, internet -wel heel langzaam- werkt gewoon.

Compensatie, geld terug voor de afgelopen maanden en afsluiting abonnement. Online moet stoppen met automatisch incasseren (inmiddels al met bank geregeld)

Online.nl
    Geachte ul999,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte mevrouw Danieleficz, Op 24 juli 2014 ontvingen wij uw vraag met referentienummer 2333535. Wij willen uw vraag graag beantwoorden. Daarom hebben wij een aantal keer contact met u gezocht op het bij ons bekende telefoonnummer. Helaas hebben we u niet kunnen bereiken. We vragen u daarom om
    contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LV)
    ul999
    Kunt u mij nog bellen op het mobiele nummer 06-26316876
    Ik was in juli/augustus op vakantie en ben nu weer bereikbaar.

Ook een klacht indienen over Online.nl?