Klacht Online.nl: 2jaar problemen tv en internet en geen afdoende oplossing

CiJe

Al bijna 2 jaar problemen met internet en tv.
Na heel veel bellen en vele kastjes verder nog steeds zeer slechte tv ontvangst en vele onderbrekingen per dag met het internet.
Omdat ik niet ‘regelmatig’ geklaagd heb , wat dan ook moge zijn bovendien zou ik daar een dagtaak aan hebben, heb ik GEEN recht op een financiële tegemoetkoming anders dan 50 euro in mei maar moest eerst even afwachten na reset etc. Na paar weken, begin juni, weer gebeld. Nu nog maar 20 euro tegemoetkoming!!!! Mij werd het zoveelste kastje toegezonden. Nou ja, dat moet ik nog ontvangen. Ik heb een jaar geleden mijn MB’s op mijn mobiele abonnement moeten verhogen omdat ik anders geen internet meer had vanwege uitval Online.nl.
Dus extra kosten omdat online zijn zaakjes niet op orde heeft. Als ik dan wordt afgepoeierd met 20 euro ....!!!!! Schandalig. Nog erger is is dat ik vanaf dat ik een maand geleden de boek heb opgezegd bij Online de tv ontvangst en internet nog vele malen problematischer is.
Ook het beloofd nieuwe kastje is nooit afgeleverd.
Kortom Ik raad iedereen af om klant te worden bij Online.nl. Ze hebben geen enkel respect voor hun klanten. Maandbedrag is ruim 46 euro. Ik heb voor nog geen 10 euro service en diensten en dat al bijna 2 jaar.
Een tegemoetkoming van zo’n 50% restitutie over het afgelopen jaar zou ik dan billijk vinden.
Daarnaast zorgen dat je dienstverlening op orde is. Zowel technisch als naar de klanten.
Dikke dikke onvoldoende

Inmiddels ben ik het station gepasseerd dat ze het technisch op kunnen lossen.
Komende week stap ik over naar een andere provider.
Wat ik wil is dat ik een geldelijke vergoeding ontvang voor al die Storings maanden, minstens 12 maanden, 50% teruggave van abonnement geld. Daar zit dan ook de extra kosten die ik heb moeten maken voor extra MB’s op mijn mobiele abonnement.

Ook een klacht indienen over Online.nl?