Klacht Online.nl: 3 x hogere factuur na afsluiten voordeliger abonnement

Klachtnummer
# 141430
Gebruiker
KortJakje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Terwijl ik weinig bel, werd mijn telefoonnota steeds hoger. In aug. werd mij een voordelig abonn. aangeboden van € 24,95 voor bellen-tv-internet. Ik heb dat afgesloten. Er liep een bandje mee. Ik heb gezegd dat ik pas 6 maanden van huis was geweest voor gezinszorg en mijn belgedrag van die periode dus niet representatief was. Ik zou een mail ontvangen, Ik hoefde het bericht niet te tekenen of bevestigen. De eerste maand betaalde ik ca € 28,00. Maar de tweede maand € 105,00 en de derde maand € 56,00 ! Men zei dat ik Hallo Nederland had afgezegd. Dat heb ik absoluut niet ,ik wilde wel € 5,= meer betalen ipv zo'n hoge nota. Ik mag bandje niet naluisteren, vanwege de bescherming van de Online medewerker. Ik heb een schr. klacht ingediend op 19-11-2015. Deze was vandaag nog niet geregistreerd. Vlgns Online heb ik geen recht op bandje en samenvatting van het contract gesprek. Klopt dat?

De oplossing

Ingang van Hallo Nederland vanaf 26-08-2015 samen met het nieuwe abonnement. Dus restitutie van € 85,= + € 25,= = € 110,=

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw KortJakje ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Metz,

    Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad en uw klacht besproken. Hoewel u de verbinding verbrak hebben wij uit ons gesprek met u, en de gegevens die wij hier hebben, opgemaakt dat uw klacht verholpen is.

    Wij verzoeken u dan ook een beoordeling achter te laten en uw klacht te sluiten.

    Wij wensen u verder een fijne dag en als u meer vragen heeft kan u contact opnemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Metz,

    Wij zien dat u de klacht op klachtenkompas nog niet heeft gesloten.

    Wij verzoeken u dan ook een beoordeling achter te laten en uw klacht te sluiten.

    Wij wensen u verder een fijne dag en als u meer vragen heeft kan u contact opnemen met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?