Klacht Online.nl: 4 maanden geen televisie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340336
Gebruiker
Smutti
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 24-8 valt mijn internet uit. Op 29 -8 komt er een monteur om het probleem te verhelpen. Vervolgens doet het internet het, maar heb ik geen televisie meer. Op 30 augustus meld ik dit bij online. Vervolgens zeker 4 keer een medewerker gesproken die me steeds hetzelfde laat doen. Uiteindelijk zegt een medewerker dat de klacht vaker voorkomt en dat ze de technische dienst inschakelen. Er wordt mij verzekerd dat het probleem na 3 werkdagen is opgelost. Na 5 werkdagen bel ik opnieuw, omdat mijn televisie nog steeds niet werkt. De medewerker die ik dan aan de telefoon krijg zegt dat ze niet weten hoe het probleem op te lossen en dat ze ook niet kunnen zeggen wanneer het probleem is opgelost. De kosten voor televisie ( die ik dus niet heb) zullen vergoed worden. Op 24 september ontvang ik een sms waarin staat dat ze nog steeds bezig zijn met het oplossen van het probleem en dat ze me op de hoogte houden. Begin december belt een medewerker mij met de vraag of het probleem is opgelost. Als ik zeg dat dit nog steeds niet zo is, vraagt hij mij opnieuw het probleem te omschrijven, zodat het naar de technische dienst kan.Ik vertel hem dat hij in het dossier moet kijken, want dat ik dat niet allemaal opnieuw ga doen en dat mij verzekerd is dat de technische dienst allang is ingeschakeld. Ik meld hem dat ik nu een klacht ga indienen.
Ik heb nu 4 maanden geen televisie. Van teruggave van kosten is geen sprake geweest ( 60 euro)

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik weer televisie heb.
Kosten van televisie vergoeden ( tot nu toe 60 euro)
Geboden oplossing
Dat ze me bellen ( niet gebeurd) Dat ze er mee bezig gaan ( nog niets gebeurd)
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Smutti
    Datum
    Er is vandaag geen contact met me opgenomen, zoals gisteren wel was toegezegd

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen