Klacht Online.nl: 4 weken gebrekkig internet

Klachtnummer
# 197297
Gebruiker
laura
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Het is echt onacceptabel dat deze storing zo lang duurt. Wij ervaren er intussen minstens vier weken last van. Het komt meerdere keren per dag - elke dag - voor dat wij geen verbinding kunnen maken met het internet waarvoor wij betalen. Er zitten periodes tussen van tot 15 minuten lang waarin het internet helemaal afwezig is.

De oplossing

Ik hoor graag wat voor restitutie Online.nl haar klanten biedt hiervoor. Ik zou ook graag een iets uitgebreidere uitleg krijgen van wat de storing heeft veroorzaakt en wat Online.n eraan doet om het op te lossen.

Wij hebben momenteel heel veel twijfels over de service van Online.nl en overwegen om van provider te veranderen. Wij begrijpen echt niet hoe deze storing zo lang heeft kunnen duren. Ik kan me voorstellen dat wij niet de enigen zijn die hier zo over denken. Het zou aan te raden zijn als Online.nl haar klanten in ieder geval zou laten weten wat de storing heeft veroorzaakt en wat Online.nl precies aan de storing doet en hoe haar klanten in de tussentijd gebruik kunnen maken van een restitutiebeleid.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste laura,

    We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Wij hebben u zojuist ook al geprobeerd te bereiken, helaas kregen wij u echter niet te pakken. Wij zullen het op een later tijdstip nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Luuk van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste laura,

    We hebben zojuist geprobeerd te bellen naar u alleen hebben we u niet kunnen bereiken. Graag ontvangen we van u een dag en tijdstip dat we u kunnen bereiken. Zou u ons dit kunnen laten weten?

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  3. Auteur
    laura
    Datum
    We hebben besloten om van internetprovider te veranderen en zijn gister overgestapt.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste laura,

    Spijtig om te horen dat u bij ons weggaat. We kunnen dus niks meer voor u betekenen? Zou u de klacht willen sluiten en beoordelen?

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.