Klacht Online.nl: 5-januari abonnement ingegaan, tot op heden GEEN internet!

Olaf89

Op 6-december 2014 heb ik er voor gekozen om een internetabonnement af te sluiten bij Online.nl. Ik heb het abonnement dat ik de eerste 12 maanden 9,95 betaal en de 13e tot en met 24e maand 24,95 euro. Op maandag 5 januari 2015 zou mijn internet abonnement moeten zijn ingegaan.

Erg vervelend maar ik merkte de eerste dag al dat ik geen internetaansluiting (behalve een telefoonaansluiting waar het internet niet door binnen komt) heb kunnen vinden, wel een glasvezel aansluiting! Ik heb direct Online.nl gebeld en zij gaven aan dat ze het abonnement niet wilden omzetten en dat ik maar een klacht op deze website moest zetten. Heel bijzonder.

Afgelopen zaterdag heb ik na 25 min.!! eindelijk een telefonist gesproken. Online.nl wilde kijken of er internet mijn kant op gestuurd wordt. Daarnaast willen zij een monteur langs sturen. Deze week ben ik niet gebeld. Conclusie; nog steeds geen reactie/internet!!

Ik betaal op dit moment voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken. Ik wil dat er een monteur van Online.nl langs komt om te kijken of er überhaupt een internetverbinding aanwezig is. Wanneer dit niet het geval is, wil ik overstappen naar een Glasvezel abonnement. Dit moet mogelijk zijn, Online.nl gaat zelfs meer aan mij verdienen!

Geachte Olaf89,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Geachte Olaf89,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Olaf89
    Beste Klantenservice,Klopt, er is inderdaad geprobeerd mij 1 maal te bellen, VM is ingesproken. Vandaag ben ik goed bereikbaar tot 16:00 uur en dan vanaf 17:15 uur. Kortom, klacht is niet opgelost.Gr.,
    Geachte Olaf89,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Beste Klantenservice,
    Laten we een moment prikken wanneer het bellen uitkomt. Vanavond ben ik tot 22:00 uur goed bereikbaar.
    Morgen komt dit na 18:00 uur ook gelegen. Gr.,
    Olaf.
    Geachte Olaf89,
    Wij hebben u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken, Ook binnen de tijden die u zelf heeft aangegeven. Helaas
    is dit niet gelukt. Ik wil u vragen contact op te nemen met de
    klantenservice op 0900-9515 (€ 1.00 per gesprek)
    Olaf89
    Contact gehad met de klantenservice van Online.nl. De klacht is nog steeds aanwezig. Voortgang is niet te bespeuren. Deels door de slechte bereikbaarheid van mij. Aangegeven dat ze een voicemail moeten inspreken en daarbij contactgegevens. Een oplossing zou zijn dat een KPN monteur langs komt. Hiervoor moet een afspraak worden gemaakt (dat ligt bij mij, wie is de klant?) De oplossing; een glasvezel aansluiting. Dan is alles verholpen.
    Olaf89
    Nogmaals aangegeven bij Online.nl dat er geen internetkabel hier te bespeuren is, een glasvezel aansluiting is aanwezig. Waarom kan een abonnement niet worden omgezet, vrijwel bij iedere internetaanbieder is dit mogelijk. I.p.v. 9,95 per maand wil ik 40,00 euro per maand betalen. Aangegeven dat ik niet betaal voor diensten waar ik geen gebruik van kan maken. Bijzonder vreemde situatie.
    Olaf89
    Klacht is afgehandeld. Niet tevreden over de service van Online.nl. Maar het is geregeld. Ik ontvang nu een (automatische) e-mail met daarin aangegeven dat ik niet ben aangesloten, dit is op dit moment wel het geval. Er wordt alleen wel een factuur naar mij verstuurd, ook voor de tijd dat ik geen internet heb gehad.

Olaf89

Ook een klacht indienen over Online.nl?