Klacht Online.nl: 7 weken verder en nog steeds geen Tv en telefoon

ioanna

Opnieuw melden want online.nl regeert helemaal niet: Op 30 mei 2014 aangemeld via website van online.nl voor hun allles-in-1 abonnement met overstap service. Op 10 juli 2014 email met vermelding dat oplevering van abonnement begin vandaag (10-07-14), en kan modem en tv-ontvanger aangesloten worden. Modem aangesloten maar internet werkt niet. Na twee keer moeten met iemand aan de klantenservice bellen, zijn we achter gekomen dat ze mijn oude provider NIET hebben afgezegd zoals beloofd. Modem aangesloten aan tweede lijn, nu internet werkt wel maar geen telefonie en TV. Weer gebeld en werd gezegd dat een algemeen storing is. Maar nu zijn we al weken verder en nog steeds geen telefonie en geen TV. Mensen moeten gewaarschuwde worden over deze bedrijf, geen klantenservice en bijna geen duidelijk informatie op hun website staan (geen enkele manier om met hun contact te nemen behalve het harstikke dure klantenservice met standaard half uur wachttijd...belachelijk)

Ik wil dat ze onmiddellijk contact opnemen, en:
1.Abonnement rechtstreeks ontbinden, en niet zeggen dat ik een brief moet sturen...want ja, je kunt lekker een abonnement afsluiten online maar je kunt het afzeggen alleen maar schriftelijk doen...kom op mensen, het kan niet gekker worden. Jullie kunnen binnen al 7 weken nu, niet aanleveren wat jullie hebben beloven, dan wordt het contract meteen nietig verklaard! , 2. geen enkele centje van mijn rekening afschrijven (ze zouden wel moeten compenseren de telefoontjes aan hun klantenservice maar ja, zoveel verwacht ik niet eens meer van online.nl) en 3. helemaal niets meer met hun te maken hebben.

Geachte ioanna,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    ioanna
    Ja, ok, weer hetzelfde reactie plakken... het is belachelijk. Even afwachten of online.nl nu echt contact gaat opnemen. Maar sorry hoor, ik denk al van niet. En de automatisch incasso wordt gewoon uitbetaald aan hun. Ik heb nooit eerder zoiets meegemaakt. Klachtencompas.nl zie je niet dat online.nl plakt gewoon reacties op de klachten zonder geen enkele actie te ondernemen om de statistieken van de klachten te manipuleren?
    Online.nl
    Geachte ioanna,Wij hebben vandaag contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij proberen het later vandaag nog eens. met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    ioanna
    Dat is geen 'voorstel voor afhandeling'! Weer de mogelijkheden van de klachtcompass.nl website met deze "slim" manier gebruiker om te lijken dat jullie de klachten afhandelen en de statistieken te manipuleren. Ik ben vandaag bereikbaar van 12:00 tot 15:00 en van 17:00-21:00, als jullie echt contact willen opnemen met een voorstel voor het oplossen van de situatie dan hoor ik het wel graag van jullie.
    Online.nl
    Geachte ioanna,In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    ioanna
    We hebben afgesproken dat het contract zou ontbonden worden. Ik heb gezegd dat ik zou de klacht afsluiten als ik de opzegbevestiging zou ontvangen. Dat is nog steeds, twee weken later, niet gebeurd. Maar de reactietermijn loop af....Ik vind het echt jammer... ik heb zo veel spijt dat ik dacht om aan online.nl te overstappen. Hopelijk is het binnenkort allemaal afgelopen.

ioanna

Ook een klacht indienen over Online.nl?