Opgelost door Online.nl: 87 jaar en geen telefoon en internet verbinding

loes

Sinds gisteren heeft mijn moeder geen telefoon en internetverbinding meer nadat online een een vernieuwing op het netwerk heeft doorgevoerd.
Nadat ik vanochtend met de klantenservice heb gebeld is dit alleen op te lossen door een monteur. Welke pas over 6 dagen langs kan komen !!!!!!!! Voor een ouder alleenstaande van 87 jaar is dit haar overlevingslijn naar de buitenwereld.
Ook nadat ik had aangedrongen dit sneller op te lossen was dit niet mogelijk.
Ik vindt dit een kwalijke zaak en hoop dat online alsnog stappen onderneemt.

Een belletje naar de technische dienst met een spoedopdracht is in dit geval toch zeker mogelijk.

Binnen 24 uur telefoon en internetverbinding herstellen

Online.nl
    Beste Loes,

Bedankt voor het doorgeven van je klacht. Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen. Helaas kon ik u niet bereiken. Ik vind het spijtig om te lezen dat je moeder momenteel geen gebruik kan maken van haar telefoon. Uiteraard snap ik dat dit, vooral voor iemand op leeftijd, erg belangrijk is. Echter, tevens omdat er een weekend tussenzit is het echt niet mogelijk eerder een monteur langs te sturen. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar desondanks hoop ik op je begrip. Oprechte excuses voor het ongemak.

Sachin van Online.nl
    loes
    Online bedankt voor de reactie.
    Is het dan mogelijk om de afspraak eerder te plannen misschien op maandag.
    Ik zou dit zeer op prijs stellen.

Mvg Loes
    Online.nl
    Beste Loes

Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels Kan uw moeder weer gebruik maken van haar diensten.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

Chris van Online.nl
    loes
    Weliswaar niet sneller opgelost maar wel prettig contact gehad en de dagen dat er geen telefoon en internet waren worden in mindering gebracht op de rekening.

loes

Ook een klacht indienen over Online.nl?