Opgelost door Online.nl: 87 jaar en geen telefoon en internet verbinding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 187891
Gebruiker
loes
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds gisteren heeft mijn moeder geen telefoon en internetverbinding meer nadat online een een vernieuwing op het netwerk heeft doorgevoerd.
Nadat ik vanochtend met de klantenservice heb gebeld is dit alleen op te lossen door een monteur. Welke pas over 6 dagen langs kan komen !!!!!!!! Voor een ouder alleenstaande van 87 jaar is dit haar overlevingslijn naar de buitenwereld.
Ook nadat ik had aangedrongen dit sneller op te lossen was dit niet mogelijk.
Ik vindt dit een kwalijke zaak en hoop dat online alsnog stappen onderneemt.

Een belletje naar de technische dienst met een spoedopdracht is in dit geval toch zeker mogelijk.

De oplossing

Binnen 24 uur telefoon en internetverbinding herstellen

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Loes,

    Bedankt voor het doorgeven van je klacht. Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen. Helaas kon ik u niet bereiken. Ik vind het spijtig om te lezen dat je moeder momenteel geen gebruik kan maken van haar telefoon. Uiteraard snap ik dat dit, vooral voor iemand op leeftijd, erg belangrijk is. Echter, tevens omdat er een weekend tussenzit is het echt niet mogelijk eerder een monteur langs te sturen. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar desondanks hoop ik op je begrip. Oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  2. Auteur
    loes
    Datum
    Online bedankt voor de reactie.
    Is het dan mogelijk om de afspraak eerder te plannen misschien op maandag.
    Ik zou dit zeer op prijs stellen.

    Mvg Loes
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Loes

    Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels Kan uw moeder weer gebruik maken van haar diensten.
    Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  4. Auteur
    loes
    Datum
    Weliswaar niet sneller opgelost maar wel prettig contact gehad en de dagen dat er geen telefoon en internet waren worden in mindering gebracht op de rekening.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
loes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen