Opgelost door Online.nl: aan lijntje gehouden na "lijntje pik" door KPN

Paul

Op 13 januari krijgen mijn buren internet van Tele 2 .
De KPN monteur heeft problemen om een werkende lijn te krijgen. Na lang aan allerlei draden gezeten te hebben, is er eindelijk signaal....bij hun, maar niet meer bij mij.
Aangezien ik in het buitenland ben, kan ik niet direkt actie ondernemen.
Op 2 februari bel ik met Online. Ik zeg dat het spoed is aangezien ik veel via internet werk. Spoed dus.
Pas na 8 dagen wordt ik terug gebeld met de mededeling dat mijn nieuwe aansluiting over 9 dagen geleverd wordt. Daar heb ik niet om gevraagd, alleen herstel oude situatie. En dat ik een nieuw modem krijg (?, die doet het prima, afgezien van het miserabele bereik van Wifi :(

De vragen die ik heb kunnen niet beantwoord worden door hun "helpdesk" medewerkers. Bv waarom het juridisch niet mogelijk is om een oude, zeker 22 jaar oude lijnverbinding, gewoon weer werkend te maken ?
Het lijkt de rijdende rechter wel....." met deze mededeling dient u het te doen...!

waarom kan er niet binnen 3 werkdagen terug gegaan worden naar de oude situatie ?
waarom ik de dupe van fout van anderen ?
waarom na meer dan 2 weken pas actie ?
waarom juridisch niet mogelijk je eigen lijn terug te krijgen ??

Online.nl
    Geachte Paul,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    we hebben contact gehad, alles naar tevredenheid opgelost. Nogmaals excuses voor de opmerkingen die door onze helpdeskmedewerkers gemaakt zijn. Dit is niet de bedoeling.
    Met vriendelijke groet, Online ( mvy)
    Paul
    Kent u die reclame van dart spelende medewerkers van een verzekeringsmaatschappij ?
    "momentje nog.....ja... we zijn er mee bezig !"Voor als je het nog niet wist, die is opgenomen bij de "Klantenservice" van Online.Inderdaad, ik was na 2 dagen teruggebeld.
    1000 x Excuses. Had veel adequater gereageerd moeten worden. Je raad het al, nu ruim 5 weken verder..... nog steeds niets gebeurd.
    Bizar dat dit kan gebeuren. Ben er helemaal klaar mee.
    KLANT AF BIJ T-Mobile !!!!
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    Paul
    ik kreeg net mail dat ik weer kan reageren op oude melding.ik moet zeggen dat de klacht die 5 maanden geleden geplaatst is naar ALLE tevredenheid opgelost is.
    alles werkt weer. Het bleek de schuld van de monteur die de lijn aansloot bij de buren en dus mijn lijn inpikte. Online heeft spoed achter de reparatie gezet, maar deze was in eerste instantie niet goed doorgegeven aan de "technische dienst".nu dus alles ok. Dankzij Klachtenkompas, hulde !

Paul

Ook een klacht indienen over Online.nl?