Klacht Online.nl: Aanbieding d.d. 11 juni 2015: actie abonnement wordt 12,95 p/m; oude bedrag wordt afgeschreven.

JAJO

Op 19 mei jl., bevestigde Online de wijziging van ons abonnement. Supersnel Internet zou 11 juni jl. ingaan tegen het tarief van 12,95 p/m.
Ondanks diverse telefoontjes met de servicedienst, die deze afspraak bevestigde en zou zorgdragen voor alsnog restitutie van het teveel afgeschreven bedrag, nog steeds geen compensatie en correctie van het abonnement.

Uitvoering van de gemaakte afspraak en restitutie ( 59,50) van teveel betaald abonnement.
Excuses voor de belabberde uitvoering van de eigen aanbieding!

Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Geachte heer/mevrouw JAJO,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

JAJO
    NOG NIETS VAN ONLINE VERNOMEN!
    JAJO
    Gisteren geen melding op telefoon en niet ingesproken op voicemail.
    Kan niet de hele dag naast de telefoon blijven zitten, vanmorgen tot 12.40 uur ook niet gebeld.
    * Zet uw info op mijn e-mail a.u.b.
    Geachte heer/mevrouw JAJO,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u inmiddels per mail op de hoogte gebracht.

JAJO
    Beste mevrouw/heer van klantenservice.
    Wij hebben uw e-mail gelezen. Als het gestelde conform wordt uitgevoerd is dat oké. Blijft staan dat het onnodig is om, als een klacht enkele malen telefonisch is gemeld en toegezegd is dat e.e.a. in orde zou komen, deze weg moet worden bewandeld en dan pas tot actie wordt overgegaan. Helaas is dit niet de eerste keer dat wij problemen hadden met Online en niet goede uitvoering door de klantenservice. Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 12.00-13.00 uur
    Geachte heer/mevrouw JAJO,

Bedankt voor uw bericht. Wij zullen donderdag contact met u opnemen om uw klacht door te nemen. Mocht u tussendoor overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Geachte heer/mevrouw JAJO,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Zoals u heeft aangegeven, laat u uw klacht openstaan tot de volgende nota online staat om er zeker van te zijn dat alles correct is afgehandeld.

Volgende maand zullen wij een afhandelvoorstel plaatsen op klachtenkompas.

Beste service medewerker/ster,
    Bedankt voor uw tel. reactie. Ons mobiele nummer is normaal niet in gebruik.Wij hebben dit van het formulier verwijderd. Daarom heeft uw eerste tel. ons niet bereikt.Alhoewel niet zo bedoeld, gaan wij met uw voorstel akkoord en zien de correcte uitvoering daarvan tegemoet.Bedankt voor de oplossing.
    Geachte heer/mevrouw JAJO,

Bedankt voor uw bericht. Zoals reeds besproken laten wij uw klachtenkompas openstaan tot de nieuwe nota online staat.

Dit is een standaard bericht om er voor te zorgen dat uw klachtenkompas niet voor die tijd verloopt.

Geachte heer/mevrouw JAJO,

Zoals besproken laten wij uw klachtenkompas openstaan tot de nieuwe nota online staat.

JAJO
    Zoals afgesproken reageren wij na de eerstvolgende afrekening.
    Wellicht is dat binnenkort.
    Beste groet,
    JB
    Geachte heer/mevrouw JAJO,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Het moet maar zo.

Ook een klacht indienen over Online.nl?