Klacht Online.nl: Aanhoudende foutmelding televisie K524

Klachtnummer
# 476351
Gebruiker
VK72
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds 7 augustus een contract. Ontvangst televisie is sindsdien niet in orde. Iedere 4 minuten foutmelding K524. Beeld gaat op zwart. Door naar een andere zender te gaan, begint de ontvangst weet. Na vier minuten weer beeld op zwart...

Na contact beloven ze beterschap, maar komen er zelf niet op terug. Er is 1 x een monteur geweest. Tevergeefs...
Klantenservice is slecht of niet te bereiken. Lossen niets op, zeggen alleen maar dat ze het ongenoegen begrijpen.
We willen een oplossing of van het contract af.

De oplossing

Probleem zo snel mogelijk oplossen, communiceren of contract ontbinden.

3 reacties

  1. Auteur
    VK72
    Datum
    Ze geven aan gebeld te hebben. Dat is niet het geval. Ik heb geen gemiste oproep. Ik heb vanmorgen wel met hen gebeld. Na 25 minuten in de wacht is de verbinding verbroken.
  2. Auteur
    VK72
    Datum
    Het is vandaag 16 september, geen nieuwe tv ontvangers ontvangen en er is geen contact met ons opgenomen zoals is toegezegd.
  3. Auteur
    VK72
    Datum
    Er is een belofte gedaan om nieuwe ontvangers te sturen en op 14 september te bellen om bij ons te informeren of het nu werkt: u raadt het al....
    Geen ontvangers en er is niet gebeld..

    Vanaf 7 augustus al geen goed werkende televisie....
    Online.nl .... het is hem niet....!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen