Klacht Online.nl: aanmaning intrum justitia?!? na zoveelste klachtenmelding dat wij geen abonnement hebben

Klachtnummer
# 126105
Gebruiker
Edith
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bijna drie weken geleden opnieuw klacht gemeld.
Vorig jaar liep dit ook en dit is toen, dacht ik, vrij snel opgelost.
Een medewerker gaf toe dat er een administratieve fout was gemaakt.
Wij nemen alle diensten af bij KPN en hebben niets te maken met online.nl

Enkele weken later ontving ik opnieuw een factuur.
Deze is toen telefonisch afgehandeld met een van uw medewerkers.
Deze zou een notitie plaatsen in de computer.

Nu loopt dit wederom, en meld nu de klacht telkens op klachtenkompas omdat op een of andere manier er telkens dezelfde administratieve fout wordt gemaakt, waar ik erg veel last van heb en me steeds meer tijd gaat kosten.

Nu een aanmaning ontvangen van intrum justitia met daarboven op incassokosten?
Totaal bedrag € 78,58.... te zot voor woorden.

Graag een oplossing, wacht nu al drie weken. Ga niet bellen want dan wordt mij ook gezegd dat het is opgelost maar krijg ik toch weer een factuur.

De oplossing

Houdt online en KPN gescheiden.
Ik betaal alle rekeningen aan KPN

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Edith,

    Onder klachtenkompas nummer 122792 hebben wij u klacht in behandeling. Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken deze klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen