Opgelost door Online.nl: aanpassen contract voor levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43953
Gebruiker
laza
Datum
5 reacties

Details

De klacht

ik heb een aantal keer een aanvraag ingediend bij online ik kreeg op 31 november een brief waarin stond dat de aanvraag afgekeurd was. vervolgens krijg ik op 5 december een 2de brief met wederom een afkeuring. Dus op dat moment was het in mijn ogen gedaan met online verder ook geen brieven meer gehad op 6 december schijn ik toch een email te hebben gehad over de bestelling maar aangezien ik heel lang geen mail heb gelezen is die pas gister onder ogen gekomen . Blijkt dat ik toch een abbonement krijg en wordt opgeleverd op 6 januari 2014 maar alleen internet en telefonie terwijl ik de tablet actie wou ( misschien fout bij het invullen) gelijk gebeld en kreeg te horen dat ze niks konden aanpassen want het is al in werking gezet ??? en de 7 dagen waren reeds voorbij . Aangezien er nog niks is geleverd lijkt het mij ook een service naar de klanten toe aangezien eerst niet dan weer wel heel vaag allemaal en contact met de klanten service is ook ondermaats het scheelt maar 5 euro pr maand

De oplossing

aanpassen van het contract over zetten naar de tablet actie zodat mn zoontje van 9 alsnog de tablet die hij zo graag wou alsnog krijgt

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dossie aangemaakt. Wordt z.s.m. contact opgenomen.
  2. Auteur
    laza
    Datum
    Er is via de klantenservice ook al een dossier aangemaakt en zou vandaag ook teruggebeld worden maar wederom niet gebeurt . Heb inmiddels alweer een email met de bevestiging dat de verbinding 6 januari word opgeleverd ik vraag me af nu de feestdagen ertussen zitten en aangezien voor de meeste de eerste werkdag 6 januari weer is heb ik er een hard hoofd in dat het nog goed komt zou heel jammer wezen. We wachten het af.
  3. Auteur
    laza
    Datum
    Ik heb zelf maar weer eens gebeld en was dit keer wel goed te woord gestaan. Er is mij een toezegging gedaan om het alsnog aan te passen naar de tablet actie . Later op de avond ben ik zelfs nog terug gebeld om het nog een keer door te nemen . Op deze manier vind ik dat ze het goed hebben opgelost maar het is daad werkelijk opgelost als we de tablet in huis hebben tot die tijd wachten we het af .zodra het binnen is zal ik dat hier melden en zal ik de klacht afmelden .
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Laza,
    Zoals overeengekomen hebben we eerst moeten wachten tot de datum van oplevering van uw abonnement op 6 januari.
    De omzetting van het abonnement is reeds in gang gezet.
    Uw gegevens hebben wij doorgegeven aan onze partner voor verzending van de tablet. Verwachting is dat deze na 10 werkdagen bij u wordt aangeboden. Als deze is verzonden ontvangt u een track&trace nummer waarmee u de verzending kunt volgen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
  5. Auteur
    laza
    Datum
    Ik heb vandaag de tablet binnen gehad .Het heeft even geduurd maar het is uiteindelijk allemaal goed opgelost. Er mag ook gemeld worden dat ze het bij Online heel goed hebben gedaan om de klant toch tevreden te stellen. mvg Lazaoui

Uiteindelijke oplossing

Auteur
laza
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen