Klacht Online.nl: Aanpassing contract een drama

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 25448
Gebruiker
Andre Huykman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Recent heb ik mijn contract bij online aangepast en uitgebreid: sneller internet, digitale tv en telefonie. Werkelijk alles is hierbij fout gegaan. Discussie over het welkomskado (apple tv) Na veel bellen eindelijk toegezegd, maar vervolg nog steeds niet ontvangen. Na veel bellen, nog helemaal niets. "U had hem al moeten hebben" Een nieuw huawei modem gekregen dat niet samenwerkt met mijn HP airprinter. Na heel veel bellen en klagen als enige bruikbare tip gekrgen dat ik zelf maar een nieuwe router moet kopen en die kan koppelen aan mijn modem. En verder nog de tip dat internetfora mij misschien kunnen helpen. Bijna lachwekkend deze helpdesk.

De oplossing

Een nieuwe modem en mijn Apple TV.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant, Ik heb via onze leverancier een Apple TV kunnen reserveren waar U oorspronkelijk ook recht op had.
    Het versturen van de Apple TV zal vandaag 23 april 2013 plaatsvinden.
    Onze escuses voor de vertraging.Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
  2. Auteur
    Andre Huykman
    Datum
    De router werkt nog steeds niet samen met m'n airprinter. Apple en online gaan niet samen. teleurstellend

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Andre Huykman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen