Opgelost door Online.nl: aansluiting Internet TV en bellen

gerardb

Combi deal gesloten Canal TV en internet bellen en TV via Online. Canal werkt echter Online is niet in staat om een aansluiting te verwezenlijken voor hun diensten. Twee keer een bevestiging gehad dat alles actief is 24 februari zou alles werken vanaf toen geen vaste telefoon meer. Echter er was geen signaal op de lijn. Zou geactiveerd worden. Monteur geweest kreeg geen signaal op de lijn zou binnen 24 uur geregeld zijn. Daarna niks meer gehoord 22 mrt weer mail alles zou werken geen signaal. Tweede keer monteur dus al twee dagen vrij moeten nemen. Monteur krijgt geen signaal rond. Gaat weg zou binnen 24 uur geregeld zijn. Na 3 dagen gebeld. Zou weer binnen 3 dgn geregeld zijn. Sinds 22 maart ook geen internet meer. Wel incasso voor geleverde diensten. Online reageerd nergens meer op beantwoord geen (klachtemails). Komt niet met oplossingen. Ondertussen zitten we zonder internet en bellen al weken. GML Bex Margrietstraat 2 6191 XH Beek 06-24706995

Eindelijk weer internet en bellen . Zelfs voorstel gedaan als signaal niet lukt via KPN er ligt glasvezel maak hierdan een coulante oplossing voor. Echter Online reageert nergens meer op. Immers hebben we de combi deal nodig: Als we TV houden bij Canal ( noodzaak) en andere provider voor de rest zijn we stukken duurder uit dan oude abonnement. Zou niet correct zijn. Zij komen met een voorstel, maken er een puinhoop van en klant zit met de kosten: 2 dagen verlof 11 keer bellen tegen hun tarief en totaal meer dan 6 beluren en al weken geen bellen en internet. Daarna ook nog door hun fout per maand duurder uit zijn: oplossing zorg voor actieve lijn of anders glasvezel met een aagepast tarief.

Beste gerardb,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u zoveel problemen ervaart met de internetverbinding.
    Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. We hebben vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas kregen wij u niet te pakken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Let op: Wij bellen met een afgeschermd nummer.

gerardb
    Ik zit met spanning met de telefoon naast mij te wachten wat betreft het aanmaken van de klacht dit is ook al 14 maart gebeurd zonder enig resultaat Dus ik hoop dat u eindelijk goed bericht voor mij hebt
    gerardb
    inmiddels al weer ruim 4 dagen verder. Online heeft niet meer teruggebeld. Wel heb ik nu signaal. Dus de lijn is eindelijk na ruim 2 mnd geactiveerd. Vervelende alleen is dat ik nu 2 keer het meest uitgebreide pakket heb. Terwijl er sprake was van Basis. Dit is ook in meerdere mails doorgegeven. Schijnbaar nog niet verwerkt. Gevolg is nu dat ik 2 keer via Canal en Online het meest uitgebreide TV pakket heb dus ook twee keer HBO. Als dit correct aangepast wordt dan zijn we al een stuk verder
    gerardb
    Vandaag weer een vervolg van dit drama dossier. Nog steeds taal nog teken van Online. "we bellen later terug"wordt wel erg lettelijk genomen. Verder nu incasso van mijn rekening. Moet betalen vanaf 15-03 voor niet geleverde diensten. Dus voor TV, Internet en Bellen terwijl er pas vanaf 06 april signaal was.
    Verder zelf maar via internet de dubbele diensten opgezegd. Zou per medio mei dan vervallen. Lijkt mij sneller en goedkoper dan op hun actie te wachten.

Beste gerardb,

Vandaag hebben wij contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

gerardb
    Er is inderdaad vandaag een passend voorstel gedaan. De abonnementskosten gaan pas in vanaf datum eerste signaal 06 april en de rest zou gecrediteerd worden. Gezien eerdere toezeggingen via telefoon en mail die toen niet correct zijn nagekomen ben ik natuurlijk nog sceptisch. Als de creditering inderdaad correct gebeurd zal ik hier zondermeer melding van maken en de klacht afsluiten.
    Beste gerardb,

De creditering is goedgekeurd en zal met de nota van mei verrekend worden. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

gerardb
    Ik ga er vanuit dat de creditering im mei correct plaatsvind dan ben ik tevreden met de oplossing

gerardb

Ook een klacht indienen over Online.nl?