Klacht Online.nl: Aansluitingskosten

Klachtnummer
# 107065
Gebruiker
Shitong
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb zojuist een abonnement aangeschaft bij online(telefonisch). De mevrouw aan de telefoon zei dat ik geen Aansluitingskosten hoef te betalen. Ik heb daarna een bevestigings e-mail ontvangen en daar in staat dat ik €29,95 aan Aansluitingskosten moet betalen.

De oplossing

Geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Mvr. Su,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Mvr. Su,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen