Klacht Online.nl: aanvragen & opzeggen bij online kan niet?

Klachtnummer
# 199296
Gebruiker
Laura
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 31 oktober j.l. heb ik internet en tv besteld bij online.nl. Dit zou worden opgeleverd op 16 november. Echter kwam het niet. Ik heb contact daarover opgenomen op 17 november, echter kon men mij geen nieuwe leverdatum geven en ik zou binnen 3 dagen worden teruggebeld. Uiteraard werd ik niet teruggebeld en heb ik zelf contact opgenomen met online.nl op 21 november. Weer het zelfde verhaal. Op 22 november heb ik daarom weer gebeld en online.nl telefonisch opgezegd. Na een week had ik nog steeds geen bevestiging binnen. 29-12: na 56 minuten aan de telefoon en 3 werknemers gesproken te hebben werd ik weggedrukt zonder antwoord. Opnieuw gebeld (23 min in wacht), antwoord: bevestiging opzegging zou binnen een week komen. 06-12: mail ontvangen: uw verbinding wordt 19-12-2016 opgeleverd. 06-12 gebeld, alleen maar arrogante praatjes van online. nl, we moeten blijkbaar maar blij zijn dat we nu überhaupt iets krijgen..Hoe kan een pakket worden opgeleverd van iets wat ik heb opgezegd?

De oplossing

Ik wil graag een vergoeding voor de gemaakte belkosten en verwacht daarnaast compensatie voor de gemiste periode van internet en tv.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Laura,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen. Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Perry van Online.nl
  2. Auteur
    Laura
    Datum
    Beste Perry,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Tot op heden is er echter nog geen contact met mij opgenomen. Alweer stelt de klantenservice van online.nl mij zeer teleur. Nog steeds is er dus geen oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Laura

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen