Opgelost door Online.nl: Abbonement opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173273
Gebruiker
Robert
Datum
8 reacties

Details

De klacht

In april telefonisch opgezegd, mondeling akkoord gehad van medewerker, mei zou de laatste betaling zijn. tijdstip telefoon van mij naar online: 7-4-2016 10:50 echter sturen ze geen bevestiging en doen ze alsof het nooit opgezegd is. Dreigen zelfs met deurwaarden. Geen enkele moeite gedaan word alleen gezegd wij kunnen niet in de systemen vinden. U kunt hem wederom opzeggen maar wel weer met maand opzeg termijn. Naja u begrijpt zelf wel dat dat niet de gang van zaken is.

De oplossing

beëindiging zoals afgesproken telefonisch

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Robert,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat u deze problemen ervaart met betrekking tot het beëindigen van uw contract.
    Ik zal dit voor u uitzoeken.

    Er is een klachtdossier opgemaakt. Uw contactpersoon zal binnenkort contact met u opnemen, om zo tot een passende oplossing te komen voor uw situatie.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl

  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Robert,

    Wij hebben zojuist telefonisch geprobeerd contact op te nemen, maar kunnen u helaas niet bereiken. Wij zullen het aankomende maandag nogmaals proberen.

    Wij wensen u een fijne dag toe!

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Robert,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u morgen nogmaals proberen te bereiken.

    Wij wensen u een fijne dag toe!

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Robert,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Tevens heb ik u een e-mail gestuurd op het bij ons bekende e-mailadres.

    Ik zal volgende week nogmaals telefonisch contact met u opnemen.

    Wij wensen u een fijne dag toe!

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Robert,

    Zoals besproken nemen wij maandag opnieuw contact met u op. Wij wensen u nog een hele fijne vakantie!

    Met vriendelijke groet,
    Kirstin van Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Robert,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.

    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Robert,

    Wij hebben op dit moment nog niks van u vernomen. Wij verzoeken u alsnog vriendelijk om uw klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.

    Dit stellen wij erg op prijs. Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  8. Auteur
    Robert
    Datum
    na een moeilijk begin, werd het opgepakt door de klachten afdeling die het na behoren heeft opgelost. Dikke prima

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen