Opgelost door Online.nl: Abbonnement opgezegd - internet stopgezet maar niet de automatisch incasso!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 197092
Gebruiker
Jaapvan den boogert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Abonnement is per 31-10 stopgezet maar niet de automatisch incasso!
Inmiddels 5x met de customer service gesproken die spreken over een speciale afdeling die klachten omtrent betalingen behandeld. Terugbel verzoeken daar doet deze afdeling niet aan evenals de telefoon opnemen.

Reeds een "contact mij" formulier ingevuld op de site maar dit heeft nog niks opgelost.

De oplossing

Terugdraaien incasso verzoeken over november en december

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste heer van den Boogert,

    Zojuist heb ik samen met u uw klacht besproken. Hier in heb ik uitgelegd waardoor er uit eindelijk als nog een incasso naar uw bank is gegaan. Ik heb ook aangegeven dat de verrekeningen na de bankopdracht zijn opgemaakt.

    Ik heb alle verrekeningen goed gezet. Als u de laatste bankincasso terugboekt is alles automatisch weer in orde.

    We hopen dat de klacht naar tevredenheid is afgehandeld en beantwoord. Graag zien we uw reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn van Online.nl
  2. Auteur
    Jaapvan den boogert
    Datum
    Er werd binnen 24 uur contact met mij opgenomen.
    Klacht is verholpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaapvan den boogert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen