Opgelost door Online.nl: abonementsprijs na het verhuizing ineens 10 euro omhoog, zonder waarschuwing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182794
Gebruiker
Alexandra
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Voor de verhuizing van mijn internetaansluiting heeft online.nl me 50 euro gerekend. Nadat ik verhuisde is mijn abonnement prijs ineens van 17,79 euro p/maand naar 29,48 euro op/m gegaan, zonder waarschuwing (zoals tijdens bestellen van verhuisservice als later) en zonder dat er iets in het abonnement zelf gewijzigd was. Alle pogingen om dit recht te zetten bij klantenservice leidden alleen tot verschillende wazige verhalen en smoesjes. Mijn abonnementsvoorwaarden en afgenomen diensten zijn niet veranderd, ik was niet gewaarschuwd over mogelijke prijsverhoging en vind daarom dat mijn oude abonnementsprijs moet gerekend worden (en teveel betaalde bedragen verrekend)

De oplossing

alle teveel gerekende bedragen verrekenen met eerstvolgende nota(s) en verder een normale abomenetsprijs 17,79 te rekenen, zoals het t/m mei 2016 was.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Alexandra,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon voor u aangesteld.
    Deze contactpersoon neemt zo snel mogelijk contact met u op over uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Anna van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Alexandra,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het later nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  3. Auteur
    Alexandra
    Datum
    beste Online.nl
    ik probeer de rest vd dag mijn telefoontoestel bij mij te houden. 31ste ben ik verhinderd van 13:00 tot ong 15:30, graag rekening mee houden. Echter vind ik heel handig als alle telefonische gesprekken worden schriftelijk hier samengevat en bevestigd.
    Met vriendelijke groeten,
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Alexandra,

    We hebben vandaag telefonisch contact gehad en besproken hoe wij u factuur gaan corrigeren. Ik heb ook een e-mail verstuurd met een samenvatting van alle informatie.

    Zou u willen reageren zodat ik weet dat het goed aangekomen is?

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  5. Auteur
    Alexandra
    Datum
    Het is meteen in de goede handen gekomen en was op juiste orde een compromis gevonden, die aan beide partijen acceptabel is. Ik vind dat alleen maar jammer, dat voor zo een oplossing moest externe partij ingeschakeld zijn, terwijl het kon veel makkelijker doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alexandra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy