Opgelost door Online.nl: abonementsprijs na het verhuizing ineens 10 euro omhoog, zonder waarschuwing

Alexandra

Voor de verhuizing van mijn internetaansluiting heeft online.nl me 50 euro gerekend. Nadat ik verhuisde is mijn abonnement prijs ineens van 17,79 euro p/maand naar 29,48 euro op/m gegaan, zonder waarschuwing (zoals tijdens bestellen van verhuisservice als later) en zonder dat er iets in het abonnement zelf gewijzigd was. Alle pogingen om dit recht te zetten bij klantenservice leidden alleen tot verschillende wazige verhalen en smoesjes. Mijn abonnementsvoorwaarden en afgenomen diensten zijn niet veranderd, ik was niet gewaarschuwd over mogelijke prijsverhoging en vind daarom dat mijn oude abonnementsprijs moet gerekend worden (en teveel betaalde bedragen verrekend)

alle teveel gerekende bedragen verrekenen met eerstvolgende nota(s) en verder een normale abomenetsprijs 17,79 te rekenen, zoals het t/m mei 2016 was.

Beste Alexandra,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon voor u aangesteld.
    Deze contactpersoon neemt zo snel mogelijk contact met u op over uw klacht.

Anna van Online.nl
    Beste Alexandra,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het later nogmaals.

Sachin van Online.nl
    beste Online.nl
    ik probeer de rest vd dag mijn telefoontoestel bij mij te houden. 31ste ben ik verhinderd van 13:00 tot ong 15:30, graag rekening mee houden. Echter vind ik heel handig als alle telefonische gesprekken worden schriftelijk hier samengevat en bevestigd.
    Met vriendelijke groeten,
    Beste Alexandra,

We hebben vandaag telefonisch contact gehad en besproken hoe wij u factuur gaan corrigeren. Ik heb ook een e-mail verstuurd met een samenvatting van alle informatie.

Zou u willen reageren zodat ik weet dat het goed aangekomen is?

Sachin van Online.nl
    Alexandra
    Het is meteen in de goede handen gekomen en was op juiste orde een compromis gevonden, die aan beide partijen acceptabel is. Ik vind dat alleen maar jammer, dat voor zo een oplossing moest externe partij ingeschakeld zijn, terwijl het kon veel makkelijker doen.