Klacht Online.nl: Abonnement afgesloten zonder aanleiding

Exonoice

Ik heb nu een paar jaar een Internet+TV abonnement bij Online. Op 5 januari krijg ik een mail dat mijn abonnement wordt afgesloten per 19 januari, omdat er een ander abonnement afgesloten is op mijn adres. Dit heb ik zelf niet gedaan, dus ik bel de klantenservice. Dit probleem komt vaker voor zeggen ze. Ze geven het door aan de technische dienst en zullen de zgn. 'lijnkaping' proberen te voorkomen voordat ik zonder internet en TV kom te zitten.

Een week later bel ik op om te vragen wat de status is. Ze maken er een spoedmelding van in het dossier; ik zou binnen twee dagen iets horen van de technische dienst. Weer 5 dagen later heb ik nog niks gehoord. Ik bel wederom en ze maken een belafspraak voor me. De technische dienst zou me bellen met een update op 19 januari. Helaas nooit opgebeld. Keer op keer worden afspraken niet nagekomen.

Mijn internet en TV zijn nu afgesloten. Ik bel Online en krijg te horen dat mijn dossier verkeerd is aangemaakt. Ze kunnen me niet verder helpen.

Ik wil gewoon Internet en TV! Het liefst zou ik vandaag nog terug gebeld worden door de technische dienst met de mededeling dat het direct wordt geregeld.

Met Online heb ik nooit problemen gehad en ik begrijp dat de aanleiding van dit probleem overmacht is geweest, dus daar heb ik geen klachten over. Maar de manier waarop keer op keer een belofte wordt gemaakt door de klantenservice die vervolgens niet wordt nagekomen is echt frustrerend. Ik kan me niet voorstellen dat deze situatie wenselijk is voor Online en voor mijzelf zeker niet.

Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Geachte Online,
    Fijn om zo snel een reactie te krijgen. Ik kijk uit naar het telefoontje. Gezien de aard van de klacht hoop ik dat het geen loze belofte is en dat ik inderdaad binnenkort wordt gebeld.
    Exonoice
    Beste Online,Ik ben nog niet terug gebeld. Erg vervelend dat jullie wel snel een automatisch gegenereerd bericht plaatsen als reactie maar niets inhoudelijks ondernemen. Typerend voor de gang van zaken bij de Online klantenservice die ik hierboven geschetst heb.Ik hoop dat jullie vandaag wel de tijd kunnen vinden om een telefoontje te plegen.Alvast bedankt,
    Marijn Molenaar
    Exonoice
    Zoals je ziet hierboven, is de klantenservice compleet de weg kwijt. Een robot zou me beter van dienst zijn. Het product van Online is prima maar je mag hopen dat je nooit afhankelijk bent van de klantenservice want dan heb je een probleem. Voor de lezers zal ik zelf nog even een update doen: we zitten nog altijd zonder Internet en TV thuis.

Exonoice

Ook een klacht indienen over Online.nl?