Klacht Online.nl: Abonnement hanteren zoals is afgesloten geen uitbreiding zonder heldere communicatie

Kies niet voor online

Slechte communicatie, zomaar pakket uitbreiden met kosten, slechte snelheid. Modem stopt vaak. Heb ongeveer 17 oktober een abonnement afgesloten voor internet en tv. Ik heb afgezien van de wettelijke 14dgn bedenktijd en heb een mail ontvangen met daarin een specificatie. Blijkbaar stond er onderin de mail een stukje over uitbreiding maar niet duidelijk dat het 4,50 boven m'n contractkosten zou komen. Eind november wordt er een hoger bedrag afgeschreven waarop ik gelijk heb gereageerd. Het antwoord daarop was dat men volgens online duidelijk en helder heeft gecommuniceerd over de uitbreiding ende daarbij behorende kosten. Ik heb herhaaldelijk aangegeven dat men al later is gaan leveren zo'n 10dgn, en dat ik de communicatie over de uitbreiding niet duidelijk vond. En daarbij was het ook niet duidelijk dat je dit dus kon annuleren. Daarna word ik zo lang aan 't lijntje gehouden dat ik er ook niet onderuit kan.
Daarnaast heeft online regelmatig storing en slechte verbinding en snelheid. M'n abonnement zit nu op 40 euro terwijl dit 34,50 was.

M'n originele abonnement hanteren voor 34,50 zonder onzin zenders waar ik niks aan heb. Fatsoenlijke modem kiezen die wel werkt. En duidelijk communiceren over uitbreidingen en verhogingen in een aparte mail met daarin HEEL DUIDELIJK de optie om te annuleren.

Kies niet voor online
    Beste heer Schutte, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u het niet eens bent met de prijsstijging. In november 2017 heeft een landelijke wijziging plaatsgevonden in de voorwaarden van Online.nl. In de bevestiging van uw aanvraag bent u daarover geïnformeerd. Online.nl heeft daarmee aan zijn informatieplicht voldaan en is niet in gebreke gebleven. Daardoor is het niet mogelijk uw pakket aan te passen. Daarnaast geeft u aan dat uw internetverbinding niet naar behoren werkt. Onze technische dienst heeft uw lijn gemeten en geconstateerd dat deze schoon en stabiel is. Mocht u problemen ervaren met uw wifi-signaal, adviseren we u de servicetool te gebruiken die u kunt vinden op onze website. Hopelijk hebben we u hiermee voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bart Expertteam Online.nl

Ten eerste is het mevrouw Schutte.
    Ik heb vanaf het begin toen mij duidelijk werd dat u uw abonnement uitbreidde gereageerd binnen een redelijke termijn. Ik ben van het kastje naar de muur gestuurd en aan mijn klacht werd geen gehoor gegeven. Via messenger heb Ik laten zien welke prijsopgave u geeft voor het abonnement en ik ben dan terecht in de veronderstelling dat ik van die prijs uit mag gaan. Dat u verzint dat u mij een groot plezier doet met een waardeloze uitbreiding en daar niet duidelijk bij vermeld wat het gaat kosten en dat ik dit ook kan opzeggen. Het verhaal wat u steeds geeft is dat ik te laat ben geweest met het afwijzen, of dat het niet eens mogelijk is. Ik wil gewoon mijn huidige pakket voor 34,50 en afzien van uw stompzinnige uitbreiding die 4,50 kost. Daarnaast is uw internetverbinding niet stabiel en is de snelheid niet optimaal of hij gooit 'm eruit.
    Gaarne dit ook oplossen en niet weer een stekker sturen.
    Ik stel u nogmaals in gebreke omdat u mij nooit de optie hebt gegeven om de uitbreiding af te wijzen.
    Ik stel u nog eenmaal in de gelegenheid om voor een stabiel netwerk te zorgen anders stel ik u in deze ook in gebreke en zie ik af van mijn contract. En ga op zoek naar een provider die wel een fatsoenlijke modem verstrekt en zijn klanten normaal em helder informeert over uitbreidingen en de daarbij komende kosten.

Ook een klacht indienen over Online.nl?