Klacht Online.nl: Abonnement hanteren zoals is afgesloten geen uitbreiding zonder heldere communicatie
Details
De klacht
Slechte communicatie, zomaar pakket uitbreiden met kosten, slechte snelheid. Modem stopt vaak. Heb ongeveer 17 oktober een abonnement afgesloten voor internet en tv. Ik heb afgezien van de wettelijke 14dgn bedenktijd en heb een mail ontvangen met daarin een specificatie. Blijkbaar stond er onderin de mail een stukje over uitbreiding maar niet duidelijk dat het 4,50 boven m'n contractkosten zou komen. Eind november wordt er een hoger bedrag afgeschreven waarop ik gelijk heb gereageerd. Het antwoord daarop was dat men volgens online duidelijk en helder heeft gecommuniceerd over de uitbreiding ende daarbij behorende kosten. Ik heb herhaaldelijk aangegeven dat men al later is gaan leveren zo'n 10dgn, en dat ik de communicatie over de uitbreiding niet duidelijk vond. En daarbij was het ook niet duidelijk dat je dit dus kon annuleren. Daarna word ik zo lang aan 't lijntje gehouden dat ik er ook niet onderuit kan.Daarnaast heeft online regelmatig storing en slechte verbinding en snelheid. M'n abonnement zit nu op 40 euro terwijl dit 34,50 was.
De oplossing
M'n originele abonnement hanteren voor 34,50 zonder onzin zenders waar ik niks aan heb. Fatsoenlijke modem kiezen die wel werkt. En duidelijk communiceren over uitbreidingen en verhogingen in een aparte mail met daarin HEEL DUIDELIJK de optie om te annuleren.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.