Klacht Online.nl: Abonnement opgezegd, toch nog facturen sturen, incasso, preventel

fvb

Beste Online,

Mijn abonnement is gestopt per 03-11-2014. U blijft echter rekeningen sturen van na deze datum. Dit is na 1 jaar abonnee te zijn geweest.

Hoogachtend, Fenna van Blaaderen.

Ik wil vier dingen:

1) Dat u stopt met facturen sturen
2) Dat alle door u ingeschakelde incasso-trajecten per direct worden stopgezet
3) Dat ik door u wordt afgemeld bij preventel
4) Uw excuses

Alvast hartelijk dank en ik hoop dat ik geen klacht hoef in te dienen bij de verschillende instanties / websites.

Hoogachtend,

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het later nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    fvb
    Geacht Heer / Mevrouw, u hoeft mij niet persoonlijk te spreken om deze klacht af te kunnen handelen. Graag z.s.m. schriftelijk bericht dat u deze fout heeft recht getrokken.
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Wij hebben afgesproken u telefonisch op de hoogte te houden van de status van het dossier en zullen telefonisch contact met u houden.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?