Klacht Online.nl: Abonnement opzeggen niet mogelijk

Robin

Wij zijn zojuist verhuisd naar een nieuwe woning en hebben op 14 juli een abonnement afgesloten voor alleen Internet bij Online.nl. De verwachte leverdatum zou toen 6 augustus zijn en wij zouden twee dagen voor aanvang van het abonnement het modem krijgen. De lever status is niet veranderd sinds de aanvraag maar sinds enkele dagen kan ik de leveringsstatus niet meer controleren met het order nummer dat ik heb. Ik heb vanochtend gebeld en daar werd mij verteld dat de verwachte levering zal zijn op 22 augustus. Nu wil ik mijn aanvraag dus annuleren omdat een andere internet provider mij binnen 5 werkdagen internet kan bezorgen. Online.nl zegt nu dat ik niet meer mijn order kan annuleren en ik voor 24 maanden een contract heb omdat mijn bedenk tijd van 14 dagen verlopen is.

Als eerder was gecommuniceerd dat de levering zo veel later zou zijn had ik daar rekening mee kunnen houden of mijn order binnen de 14 dagen kunnen annuleren.

-Annulering van het contract
-Snellere levering van de internet aansluiting (wat niet mogelijk is volgens Online.nl in verband met de kabelnet beheerder die het niet eerder kan leveren)

Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    Robin
    Klacht is op 4 augustus (1 week geleden) geplaatst tot op heden nog geen echte reactie ontvangen van Online, behalve de belofte dat iemand op korte termijn contact met mij zal opnemen.
    Robin
    Inmiddels iets meer dan twee weken verder en nog steeds geen reactie. Geen e-mail en geen voicemail bericht.
    Robin
    Na een bijna een maand wachten geen reactie van Online.nl
    Ik heb telefonisch contact gehad met de Consumentenbond en zij hebben mij verteld dat mijn bedenktijd pas in gaat op het moment dat ik het product ontvang omdat het gaat om een gekoppeld product (het modem) en een dienst.
    Meerdere keren zelf gebeld met Online.nl en elke keer werd mij verteld dat ik die week terug gebeld zou worden. Is niet gebeurd.
    Dus een aangetekende brief verstuurd maar na twee weken nog geen reactie op gekregen.

Robin

Ook een klacht indienen over Online.nl?