Klacht Online.nl: abonnement overnemen of stopzetten wegens verhuizing

# 91928

hallo,
ik ga volgende maand samenwonen omdat ik mijn flat moet verlaten wegens onslag.
ik wil het contract van online best overnemen naar het adres van mijn vriend.
maar hij heeft ook al een contract bij online. het lijkt me een beetje onzinnig om twee keer de zelfde kosten te moeten betalen. er komt ook nog eens bij kijken dat de behaalde snelheid nauwelijks gehaald wordt op het nieuwe adres.
ik vind dit enorm triest. en vraag mij dan ook oprecht af of dit wel van deze tijd is.ook zal ik naderhand mijn modem moeten inleveren .hier heb ik geen toegang meer toe vanaf 1 feb. dan komen nieuwe bewoners in de flat.
nogmaals ik wil het niet ontbinden maar meenemen naar mijn nieuw adres...hier loopt echter al een abonnement van jullie. graag reactie

ik wil graag dat een van de twee abonnementen ontbonden wordt omdat dit onzinnig is op het zelfde adres

Online.nl
    Geachte Claudiabeeren,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Claudiabeeren
    Ik wacht graag op een oplossing. En hoop dat dit netjes kan opgelost worden.
    Claudiabeeren
    Ik wacht nog steeds op het gewenste contact.
    Claudiabeeren
    Ik wacht nog steeds op het gewenste contact.
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?