Opgelost door Online.nl: Abonnement te vroeg gestopt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 83171
Gebruiker
Melissakuster
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 7 oktober gebeld met een medewerker om mijn abonnement per 17 november op te zeggen. Dan krijg ik pas de sleutels van de nieuwe woning.
Nu kom ik er vandaag achter dat ze het per 7 november al hebben gestopt. Heel fijn, kan niet meer terug gedraaid worden en terwijl ik nog van alles moet regelen voor de nieuwe woning ben ik nu aangewezen op mobiel internet met beperkte bundel en erg slecht bereik. Wie betaald de extra kosten die ik nu maak door een fout van een medewerker???

De oplossing

Opnieuw activeren met spoed, of een financiële tegemoetkoming

11 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Melissakuster.
    Wij hebben u dossier in behandeling genomen. Wij willen u vragen op welke tijdstippen u telefonisch het beste bereikbaar bent. Wij bellen tussen 09.00-17.00.
    Wij wachten op u antwoord.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  2. Auteur
    Melissakuster
    Datum
    Ik ben de hele dag bereikbaar
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Melissakuster,
    Bedankt voor de snelle reactie. Wij nemen spoedig contact met u op .
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  4. Auteur
    Melissakuster
    Datum
    Nog niks gehoord en zojuist bericht van mijn mobiele provider dat mijn bundel op is.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Melissakuster,
    Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken helaas is dit niet gelukt. Wij zullen het op een later tijdstip nogmaals proberen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  6. Auteur
    Melissakuster
    Datum
    Ik heb anders geen gemiste oproep, en was gewoon bereikbaar! Nogmaals mijn mobiele nummer 06-24799798
  7. Auteur
    Melissakuster
    Datum
    Vandaag ook nog steeds geen oproep ontvangen en zelfs gebeld met de klantenservice die een bericht naar admin hebben gestuurd.
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Melissakuster,
    Wij zullen morgen vrijdag 14-11-14 telefonisch contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  9. Auteur
    Melissakuster
    Datum
    Ik wacht het af, tot nu toe nog niks gehoord.
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Melissakuster,
    Wij zijn samen telefonisch tot een oplossing gekomen, wij verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  11. Auteur
    Melissakuster
    Datum
    Is uiteindelijk netjes afgehandeld, wacht nu nog op de financiële tegemoetkoming

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Melissakuster
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?