Opgelost door Online.nl: abonnement veranderd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133066
Gebruiker
ws
Datum
4 reacties

Details

De klacht

vanaf dec. 2014 klant bij online, vanaf 21 juli abonnement veranderd naar glasvezel. met behoudt van telf. nr. meerder malen gebeld voor storingen, geen telefoonverbinding en slecht beeld. oude telefoon nog niet terug. rekeningen die niet kloppen en ga zo maar door. nu weer fikse rek. afgeboekt. een en al ellende. beloven dat het in orde wordt gemaakt, wordt niks aan gedaan.

De oplossing

ik wil mijn vast telefoonnr. terug,
geld terug
compensatie van kosten telefoon die ik maak om naar online te bellen.
als dit niet gaat gebeuren wil ik van mijn contract af.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (CS)
  4. Auteur
    ws
    Datum
    Alles is tot heden afgehandeld, maar ben er niet zeker van dat het zo blijft. Is te veel gebeurd en mijn vertrouwen in online is weg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ws
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen