vanaf dec. 2014 klant bij online, vanaf 21 juli abonnement veranderd naar glasvezel. met behoudt van telf. nr. meerder malen gebeld voor storingen, geen telefoonverbinding en slecht beeld. oude telefoon nog niet terug. rekeningen die niet kloppen en ga zo maar door. nu weer fikse rek. afgeboekt. een en al ellende. beloven dat het in orde wordt gemaakt, wordt niks aan gedaan.
De oplossing
ik wil mijn vast telefoonnr. terug, geld terug compensatie van kosten telefoon die ik maak om naar online te bellen. als dit niet gaat gebeuren wil ik van mijn contract af.
4 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte klant, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte klant,
Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet. Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (CS)
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte klant,
In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
Met Vriendelijke Groet, Klantenservice Online.nl (CS)
Auteur
ws
Datum
Alles is tot heden afgehandeld, maar ben er niet zeker van dat het zo blijft. Is te veel gebeurd en mijn vertrouwen in online is weg.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
ws
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.