Klacht Online.nl: Abonnement verlengen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 51016
Gebruiker
Ries
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Binnenkort loopt mijn abonnement af voor internet en telefonie.
Ik dus de klantenservice gebeld met de vraag wat ze me kunnen bieden.
Nou, ik mocht God op mijn blote knieën bedanken want mijn internet ging van 20 naar 30mb.
Wat fijn zeg ik, maar wordt het dan echt sneller of blijft het net zo snel als dat het nu is?
Ja, eh, zegt de dame van de klantenservice het wordt niet sneller als dat het nu als is.
Die mevrouw kreeg het moeilijk dus begon ze over een ander onderwerp.
Online wil graag zijn klanten behouden dus ik heb een speciale aanbieding voor u.
Speciale korting.
Niks speciaals aan want nieuwe klanten betalen dezelfde prijs.
Maar als ik dan vraag gooi er eens een tablet tegenaan dan weten ze te zeggen
dat het niet kan en dat ik dan tv erbij moet nemen.
Ten eerste wordt ik blij gemaakt met een dooie mus.
Mijn internet wordt niet sneller.
Ten tweede wordt ik bedrogen.
De “speciale” vaste klanten aanbieding is zo speciaal dat nieuwe klanten die ook krijgen.

De oplossing

Kom niet met onzin verhalen.
Spreek de waarheid.
Zeg gewoon, u bent vaste klant maar we kunnen u niks anders speciaals bieden dan we de nieuwe klanten doen.
En iets krijgen doet u niet want zoveel waarde hechten wij nou ook niet aan u.
Als u nieuwe klanten die alles in 1 nemen iets kunnen krijgen.
Dan kunt u toch best klanten die niet alles in 1 hebben iets (behoorlijks) geven.
Ik ben verder te spreken over Online.
Echt waar.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Richard den Hartog,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.n
  2. Auteur
    Ries
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Online.
    Is de zogeheten "juiste behandelaar" misschien op vakantie?
    Na meer dan een week is de korte termijn dat een medewerker contact met mij opneemt wel verstreken.
    Jammer.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte
    We hebben geprobeert telefonisch met u in contact te komen. Helaas is dit nog niet gelukt. De komende dagen zullen we het nogmaals proberen.
    Met vriendelijke groet,
    Online
    Csl
  4. Auteur
    Ries
    Datum
    Ben al sinds oktober 2013 thuis en ben nog geen enkele keer gebeld door deze firma niet op de vaste lijn en ook niet mobiel.
    Klacht is dus eigenlijk niet afgesloten.
    Zit er sterk aan te denken om over te stappen op Ziggo of een andere aanbieder die mij wel snelheid kan bieden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ries
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen