Opgelost door Online.nl: Abonnement wordt niet (goed) afgehandeld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 155160
Gebruiker
adel
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik had al een abonnement bij Online maar dit wilde ik veranderen. Deze wijziging heb ik al meer dan een maand geleden doorgegeven. Op dit moment heb ik geen internet en televisie omdat het nog steeds niet behandeld is. Er is door mij al diverse malen gebeld met hun dure 0900-nummer maar er wordt niets gedaan. Er worden wat vage beloftes gedaan en de laatste keer werd er zelfs gezegd dat er technische problemen waren en dat ze niet konden helpen. Ze zeiden zelfs dat ik het maar zelf uit moest zoeken. Ik ben al ongeveer 5 jaar klant bij hen maar nu wil ik toch echt van ze af.

Gewenste oplossing

Ik wil nu graag naar een andere provider, die een fysiek contactpunt heeft. Ook het dure 0900-nummer is ongewenst. Ik wil van het contract af.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Herrati,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Asma
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Herrati,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Asma
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Herrati,

    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

    Met Vriendelijke Groet,
    Asma
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    adel
    Datum
    het is alles geregelt en ik heb componsatie gekrijgen van online.nl
    dus ik heb all mij besteling en alles werk goed internet en televisie
    dank u
    naames herrati

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen