Opgelost door Online.nl: Abonnement wordt opgezegd maar ze blijven geld afschrijven
Details
Klacht
Na het afsluiten van TV en internet abonnement bij online.nl bleek dat online.nl deze diensten bij mij niet kan leveren. Hierover meerdere malen contact gehad met online.nl en uiteindelijk, na lang aandringen, is online.nl akkoord gegaan met het opzeggen van mijn abonnement. Inmiddels drie maanden, vele telefoontjes en emails later, schrijft online.nl nog steeds geld af van mijn rekening. Als ik hierover klaag via hun contact formulier (telefonisch is online.nl nauwelijks te bereiken) krijg ik het volgende standaard antwoord terug:"Hartelijk dank voor uw email bericht betreffende een opzegging.
Goed dat u hierover contact met ons heeft gezocht.
Wij zien dat de opzegging in behandeling is genomen en hebben de desbetreffende
afdeling op de hoogte gesteld om dit probleem zsm voor u op te lossen.
Onze escuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd."
Maar online.nl blijft geld van mij rekening afschrijven. Erg slecht van online.nl.
Gewenste oplossing
Beeindig mijn abonnement en stop met het afschrijven van geld van mijn rekening- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.