Klacht Online.nl: Abonnementswijzig ing niet doorgevoerd.

Kerey

Op 12 april mijn abonnement geüpdated naar glasvezel en interactieve tv. Vandaag 11 mei gebeld en er navraag naar gedaan. Blijkt dat dossier is blijven hangen in systeem. Terwijl mij een termijn werd aangegeven "14 dagen". Ik vindt het uitermate vervelend dat ik niets heb gehoord en geen actie is ondernomen.

De slordigheid op een goede manier goedmaken.

Kerey
    Het is niet 19 april maar 19 mei. Dus nog een week zit ik zonder interactieve tv. En de regeling vindt ik niet coulant..
    Beste Kerey,

We hebben geprobeerd u te bellen, maar konden u niet bereiken. Op een later moment proberen we opnieuw met u in contact te komen.

Kerey
    Nadat u heeft gereageerd heeft en heeft gezegd dat de oplevering op vrijdag de 19 e mei zal zijn en daardoor de monteur is gepland op maandag 22 mei zal komen. Heb ik echter vandaag 16 mei emails gekregen dat de activatie is afgerond. Hierop heb ik gebeld met online om te vragen of de monteur eerder kan komen antwoord is nee. En nu zit ik al weer 6 dagen zonder mijn geüpdated product. Uitermate vervelend
    Beste Kerey,

Zoals besproken komt er 22 mei een installatiemonteur bij u langs. Daarna zullen we opnieuw contact met u opnemen.

Beste Kerey,

Zoals telefonisch besproken komt er 22 mei een installatiemonteur bij u langs.

Beste Kerey,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad. Zou u uw dossier willen beoordelen en sluiten?

Kerey
    Ik vind de afhandeling van mijn klacht niet netjes ik heb al eerder lijn signaal binnen gekregen. Maar de monteur kon niet eerder komen.Verder heb ik gelezen dat de monteur zoiezo gratis is. En mijn eerdere bericht werd niet eens gereageerd.
    Beste Kerey,

Vanwege de problemen die u hebt ondervonden compenseren wij tien euro op uw nota. Verder wensen wij u veel plezier met uw nieuwe glasvezelpakket.

Kerey
Compensatie van 10 Euro op de nota De beloofde compensatie is niet gebeurd!!! 🤔😡

Ook een klacht indienen over Online.nl?