Administratieve afwikkeling terugzenden Modem na maanden nog steeds niet rond.

# 252053
Wolf

26 oktober 2016 email verzonden om modem terug te zenden. Geen reactie. 16 december 2016 opnieuw email verzonden . Geen reactie. 20 december 2016
klachtenformulier ingevuld. Geen reactie.

Online.nl stuurt email met aanwijzingen over retourneren Modem

Geachte Wolf,

wij vinden het erg vervelend dat u nog steeds geen antwoord heeft gehad op uw mails. Ik heb u een retourdoos opgestuurd waarin u het modem kunt retourneren. Deze heeft u binnen 4 werkdagen binnen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gied Expertteam van Online.nl
    Geachte
    Het is teleurstellend om te constateren dat Online de aan hen gezonden emails niet leest
    en dat Online ook nu weer geen enkele verklaring omtrent het uitblijven van einge reactie zoals het klachtenformulier. De oplossing zoals is aangegeven nml Online.nl stuurt email met aanwijzingen over retourneren Modem komt ook nu niet ter sprake. Een retourdoos alleen is onvoldoende zonder een begeleidend brief of email met aanwijzingen. Zie ook de email klacht
    20;12;2016
    Geachte Wolf,

Wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Hierin heb ik u uitleg gegeven over de betreffende retour doos. Ook heb ik met u de afspraak gemaakt om u de nota's van de maanden oktober, december en januari per mail toe te sturen.

Ik zou u willen vragen om deze klacht te beoordelen en te sluiten.

Gied van Online.nl
    Geachte M,
    U vroeg of er nog andere punten waren die nog liepen Uigelegd werd aan U dat e.e.a. niet beschikbaar was op dat moment van bellen en U zou om 16.00 uur vanmiddag , 11.01.17 terugbellen om te horen welke punten dat waren. Gezien de vele niet nagekomen toezeggingen in de afgelopen maanden van Online zijn er twijfels geuit. Gebeld is er niet om 16.00 uur
    Het afsluiten van de klacht en beoordeling kan pas nadat e.e.a. in orde is gekomen en dat is het op dit moment niet.
    Online.nl
    Geachte Wolf, wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Tijdens dit telefoongesprek hebben we de afspraak gemaakt dat u de nota's december en januari nog toegestuurd gaat krijgen. Verder krijgt u aankomende week een mail met daarin het nieuwe prijsplan. Ik heb u verder uitleg gegeven over de verandering in abonnementsnaam, de maximale snelheid op ADSL en dit vervolgens ook per mail verstuurd.

Ik hoop u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd. Ik zou u willen vragen om deze klacht te beoordelen en te sluiten wanneer al u vragen beantwoord zijn.

Gied van Online.nl
    Geachte M,
    1. Ontving per email Uw onvolledige brief met 6 regels over prijsplan De rest van de brief is onzichtbaar .Gaarne toezending van de rest van deze brief.2. Ontving per 17.1
    een opvouwbare doos met antwoordnummer maar geen bericht met informatie bijv. zoals
    hoe ik geinformeerd word wanneer de zending is ontvangen door BNS Data Logistics.
    3. De nota's december en januari zijn nog niet zichtbaar

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren