Klacht Online.nl: Administratieve afwikkeling terugzenden Modem na maanden nog steeds niet rond.

# 252053
Wolf

26 oktober 2016 email verzonden om modem terug te zenden. Geen reactie. 16 december 2016 opnieuw email verzonden . Geen reactie. 20 december 2016
klachtenformulier ingevuld. Geen reactie.

Online.nl stuurt email met aanwijzingen over retourneren Modem

Geachte Wolf,

wij vinden het erg vervelend dat u nog steeds geen antwoord heeft gehad op uw mails. Ik heb u een retourdoos opgestuurd waarin u het modem kunt retourneren. Deze heeft u binnen 4 werkdagen binnen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gied Expertteam van Online.nl
    Geachte
    Het is teleurstellend om te constateren dat Online de aan hen gezonden emails niet leest
    en dat Online ook nu weer geen enkele verklaring omtrent het uitblijven van einge reactie zoals het klachtenformulier. De oplossing zoals is aangegeven nml Online.nl stuurt email met aanwijzingen over retourneren Modem komt ook nu niet ter sprake. Een retourdoos alleen is onvoldoende zonder een begeleidend brief of email met aanwijzingen. Zie ook de email klacht
    20;12;2016
    Geachte Wolf,

Wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Hierin heb ik u uitleg gegeven over de betreffende retour doos. Ook heb ik met u de afspraak gemaakt om u de nota's van de maanden oktober, december en januari per mail toe te sturen.

Ik zou u willen vragen om deze klacht te beoordelen en te sluiten.

Geachte M,
    U vroeg of er nog andere punten waren die nog liepen Uigelegd werd aan U dat e.e.a. niet beschikbaar was op dat moment van bellen en U zou om 16.00 uur vanmiddag , 11.01.17 terugbellen om te horen welke punten dat waren. Gezien de vele niet nagekomen toezeggingen in de afgelopen maanden van Online zijn er twijfels geuit. Gebeld is er niet om 16.00 uur
    Het afsluiten van de klacht en beoordeling kan pas nadat e.e.a. in orde is gekomen en dat is het op dit moment niet.
    Online.nl
    Geachte Wolf, wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Tijdens dit telefoongesprek hebben we de afspraak gemaakt dat u de nota's december en januari nog toegestuurd gaat krijgen. Verder krijgt u aankomende week een mail met daarin het nieuwe prijsplan. Ik heb u verder uitleg gegeven over de verandering in abonnementsnaam, de maximale snelheid op ADSL en dit vervolgens ook per mail verstuurd.

Ik hoop u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd. Ik zou u willen vragen om deze klacht te beoordelen en te sluiten wanneer al u vragen beantwoord zijn.

Geachte M,
    1. Ontving per email Uw onvolledige brief met 6 regels over prijsplan De rest van de brief is onzichtbaar .Gaarne toezending van de rest van deze brief.2. Ontving per 17.1
    een opvouwbare doos met antwoordnummer maar geen bericht met informatie bijv. zoals
    hoe ik geinformeerd word wanneer de zending is ontvangen door BNS Data Logistics.
    3. De nota's december en januari zijn nog niet zichtbaar

Online.nl
    Geachte Wolf, de brief die verzonden is, is de gehele brief zoals iedereen deze toegezonden krijgt. De nota's december en januari zullen in een van deze dagen zichtbaar worden. Ten slotte krijgt u een sms op het moment dat wij het modem hebben ontvangen. Ik hoop u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd. Ik zou u willen vragen om deze klacht te beoordelen en te sluiten. Met vriendelijke groet, Gied van Online.nl
    Geachte M,
    Uw email geeft reden tot de navolgende opmerking
    1 Een prijsverhoging van abonnement geeft abonnee het recht om overeenkomst op te zeggen
    en te beeindigen Dit staat niet in de brief. de andere onderdelen zijn onbekend.
    2. U kunt geen sms zenden daar er geen mobiel nummer is
    Uw reactie tegemoetziend

Wolf
    Als aanvulling op reactie van 10.29 van heden Inzake punt 2 Geen sms verzenden geen mobiel nummer De ontvangst van het modem bij BNS Data Logistics bevestigen door middel van brief aan abonnee.
    Uw reactie tegemoetziend
    23.1.2017
    Helaas geen enkele reactie van Online op emails van 18 januari j.l.
    Helaas ondanks toezegging van Online nog steeds zijn de nota's niet zichtbaar
    van december en januari.

Online.nl
    Geachte Wolf, de nota van januari staat online en kunt u inzien. In deze nota ziet u ook de specificatie van de maand december. Zoals ik u eerder heb aangegeven is dit de brief die naar iedereen is verzonden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wij vragen u om deze klacht te beoordelen en te sluiten wanneer u vragen beantwoord zijn.

met vriendelijke groet,

Geachte M,
    Blijkbaar is het Online nog steeds niet duidelijk en nee U heeft onvoldoende antwoord gegeven
    Factuur B738375973 van 2.12.2016 en factuur B739387058 van 01.01.2017 is niet te openen
    er is geen specificatie zichtbaar Gaarne opzenden deze gegevens U geeft nog steeds geen antwoord op de emails welke aan U gezonden zijn op 18 januari . Nogmaals Uw aandacht en medewerking hiervoor
    Geachte Dames en Heren,
    Vandaag 24.1.2017 weer lege doos ontvangen van Canal Digitaal, Postbus 39, 3440 AA Woerden zonder informatie of aanwijzingen. Kunt U opgeven wat hiermede gedaan dient te worden?
    Geachte Dames en Heren,\
    Neemt U vanochtend 25.1.2017 voor 10.00 uur telefonisch contact op om de klachten door te nemen en de opzegging en beeindiging van het abonnement af te wikkelen.
    Online.nl
    Geachte Wolf, ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Tijdens dit telefoongesprek zijn er een aantal zaken besproken. Ik heb u een mail gestuurd met de juiste nota's. Verder staat in deze mail het juiste klantnummer beschreven. Ik zou u willen vragen om deze klacht te beoordelen en te sluiten.

Geachte Dames en Heren,
    De specificatie is niet te openen van de factuur
    B738375973 van 2.12.2016 U geeft op dat U dit zichtbaar zou maken in Uw mail helaas is dit niet gelukt.
    Online.nl
    Geachte Wolf, de nota's die toegevoegd zijn in de mail als bijlage zijn zichtbaar. Wanneer u geen pdf bestanden kunt openen raad ik u aan om adobe te downloaden. Hiermee worden de nota's wel zichtbaar.

Wolf
    Geachte Dames en Heren,Blijkbaar is het nog steeds niet duidelijk Daarnet is aan U doorgegeven per email dat een nota niet te te openen is en er ook geen specificatie zichtbaar is. Deze nota geeft dus alleen een totaalbedrag.
    Online.nl
    Geachte Wolf, zoals u eerder is verteld zijn er geen specificaties. Dit vanwege het feit dat er een tegoed stond bij ons. Dit is vervolgens verrekend met deze nota's. De totaalbedragen zijn de enige nota's die aanwezig zijn voor deze nota's.

Met vriendelijke groet, Gied van Online.nl
    Wolf
    Geachte Mevrouw Er is een bedrag door Online zoals al meerdere keren aan U en Uw collega's uitgelegd geincasseerd op 9 december 2016 Hiervan is tot op dit moment ondanks de verzoeken nog steeds geen specificatie van overlegd. U wordt verzocht deze nota te bekijken Mevrouw en hiervan een specificatie geven Tot op dit moment is nog steeds niet zichtbaar de gesprekskosten vanaf 24.10.2016 tot en met 23.11 2016
    Geachte Dames en Herenm
    Verwijs naar de email van 25 januari j.l. waarop ondanks de vernieuwde uitleg nog geen reactie is gekomen.

Geachte Dames en Heren,
    Op 27 januari j.l. is na meerdere maanden administratieve problemen eindelijk het modem terug
    gezonden aan Online te Woerden. De ontvangst van het modem was op 28 januari j.l.. Er zou een ontvangstbevestiging per brief worden verzonden. Deze is tot op dit moment nog niet ontvangen. Kunt U hierover uitsluitsel geven?
    Geachte Dames en Heren,
    Ook nu hult U zich in stilzwijgen ten opzichte van door U geincasseerde factuur op 9 december j.l.. U maakt controle onmogelijk.Ondanks verzoeken nog steeds geen specificatie. Deze is dus niet accoord. Dit leidt na 3 maanden wachten tot het terughalen .
    Uw reactie en oplossing.
    Geachte Dames en Heren,
    Verwijs naar email van 4 februari j.l. waarin verzocht om ontvangstbevestiging van aan online
    te Woerden gezonden modem. Tot op dit moment geen enkele reactie Uwerzijds.
    Geachte Dames en Heren,
    Zojuist 16.2.2017 14.10 werd weer lege doos aangeboden van Canaal Digitaal uit Woerden.
    Gezien de nodige ervaringen uit het verleden met dozen van Canaal Digitaal december 2016
    en januari 2017 is deze doos geweigerd om in ontvangst te nemen om reden dat deze niet voor mij bestemd zijn. Vreemde werkwijze van Online net zoals het niet reageren op de diverse gezonden berichten.
    Geachte heer Bakker,

We hebben zojuist telefonische contact gehad en zoals afgesproken heb ik u een e-mail bericht verstuurd met de gemaakte afspraken.

Onze excuus voor het ongemak.

Emre van Online.nl
    Geachte Dames en Heren,
    Zojuist gebeld door de Heer Emre van Online.nl De Heer Emere wilde in eerste instantie weer een modem opsturen en later zou een retourdoos worden verzonden door Online doordat e.e.a. niet goed was gelezen. Mocht in dit gesprek ook de toezegging krijgen over nog 2 zaken 1.
    er komt per mail een ontvangstbevestiging van het modem hetwelk door Online is ontvangen.
    2 er komt een creditering van de factuur van 2 december 2016 van de gesprekskosten
    Er is gevraagd om de klacht te sluiten

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren