Klacht Online.nl: administratieve puinhoop !

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 104433
Gebruiker
bert
Datum
4 reacties

Details

De klacht

na 6 weken alleen maar problemen gehad met de telefonie en loze beloftes van dit bedrijf, begint de volgende administratieve ellende, nadat ik geen klant meer ben probeert Online ten onrechte geld van mijn rekening te halen, wat niet lukt omdat ik mij niet door dit bedrijf laat bestelen, Online heeft haar fouten enige tijd geleden met veel pijn en moeite toegegeven, maar omdat het bij dit bedrijf een administratieve puinhoop is blijven ze onterecht een rekening sturen !!! En dreigen ze met af sluiten
( wat niet kan) en incassobureau.
Laat maar komen !!!

De oplossing

met rust gelaten worden door dit rommel bedrijf

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bert,Allereerst excusus voor het ongemak. We hebben elkaar even gesproken en zojuist de nota's gecorrigeerd. Er zullen geen onterechte incasso's meer zijn.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    bert
    Datum
    Er is mij een bevestiging per mail belooft, waar in staat dat er geen
    nota's open staan en alles verrekend is, maar helaas nog geen mail ontvangen waar dit in staat, ik wil dit kunnen uit printen als bewijs, dit bedrijf heeft mij al meerdere keren voor de gek gehouden, daarom wil ik het zwart op wit !!!!!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Bert, Excuses hiervoor. Wij hebben de mail zojuist weer verzonden. Mocht u deze niet hebben ontvangen horen wij dit graag.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    bert
    Datum
    Online zegt het opgelost te hebben, maar ze hebben vaker iets beloofd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen