Klacht Online.nl: administratieve puinhoop !

bert

na 6 weken alleen maar problemen gehad met de telefonie en loze beloftes van dit bedrijf, begint de volgende administratieve ellende, nadat ik geen klant meer ben probeert Online ten onrechte geld van mijn rekening te halen, wat niet lukt omdat ik mij niet door dit bedrijf laat bestelen, Online heeft haar fouten enige tijd geleden met veel pijn en moeite toegegeven, maar omdat het bij dit bedrijf een administratieve puinhoop is blijven ze onterecht een rekening sturen !!! En dreigen ze met af sluiten
( wat niet kan) en incassobureau.
Laat maar komen !!!

met rust gelaten worden door dit rommel bedrijf

Online.nl
    Geachte Bert,Allereerst excusus voor het ongemak. We hebben elkaar even gesproken en zojuist de nota's gecorrigeerd. Er zullen geen onterechte incasso's meer zijn.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    bert
    Er is mij een bevestiging per mail belooft, waar in staat dat er geen
    nota's open staan en alles verrekend is, maar helaas nog geen mail ontvangen waar dit in staat, ik wil dit kunnen uit printen als bewijs, dit bedrijf heeft mij al meerdere keren voor de gek gehouden, daarom wil ik het zwart op wit !!!!!
    Online.nl
    Geachte Bert, Excuses hiervoor. Wij hebben de mail zojuist weer verzonden. Mocht u deze niet hebben ontvangen horen wij dit graag.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    bert
    Online zegt het opgelost te hebben, maar ze hebben vaker iets beloofd.

bert

Ook een klacht indienen over Online.nl?