Klacht Online.nl: Afhandeling Klacht

Huisden

Ik had niet genoeg tekst-ruimte om me schriftelijk af te reageren. Omdat ik geen herstelde rekening heb ontvangen, ik heb via mijn hotmail-adres een excel bellijst , toen ik het uitprintte, 10 blaadjes, kon ik er ook niets mee. Mijn wantrouwen werd alleen maar groter want een excelbestand kan je gewoon kollommen toevoegen, dus ik betaal alleen de gesprekken van rekening oktober het bedrag van 8,54euro, dus niet het bedrag van 29,09euro en ook ik betaal ook niet nog eens teveel gefactureerd 29,95euro, van het eerste factuurnr. 15334912. Ik heb aangepaste rekening tot op heden niet via de post of via mijn hotmail-adres ontvangen, dus die 60 euro betaal ik niet.

Ik ga akkoord met de voorstel van online om het contract te beeindigen. ik stuur de spullen terug naar Online.nl.

Geachte Huisden,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Beste klant,
    Wij hebben u nogmaals geprobeerd te contacteren, helaas zonder resultaat.
    U heeft bij een eerdere klacht aangegeven geen telefonische correspondentie meer te willen.
    Het bedrag wat er volgens u teveel is gefactureerd is bij eerder contact gecrediteerd. Tevens hebben wij u de telefoonspecificaties, waar u om gevraagt heeft, geleverd per mail.
    Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice om het resterende openstaande bedrag te bespreken, daar wij u telefonisch niet kunnen bereiken.
    Wij verzoeken u deze klacht te sluiten en te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (SS)
    Huisden
    ik heb een execlijst ontvangen van de gesprekskosten, waar ik niets van begrijp, ik heb nog steeds geen nieuwe gecorrigeerde factuur ontvangen over de maand oktober, notanr. 153342912, waarvan 1x internetplusbellen, 29,95euro teveel is berekend, dit betaal ik niet,en Factuurnr.153342912, is gesprekskosten 8,54euro voor de maand oktober,dit is reeds betaald
    notanr. 87092596, is er voor de maand oktober opnieuw gesprekskosten voor de maand oktober teveel berekend 29,09euro dit betaal ik ook niet
    Huisden
    Ik ben al sinds 6 november telefonisch met online.nl in gesprek, eerst met mevrouw Lieke, daar is ook niets uitgekomen, daarna met Stefan, waar ik helemaal gek van werd, Online blijft maar praten, maar intussen heb ik geen herstelde rekening schriftelijk ontvangen, sinds 6 november ben ik al aan het praten, die box heb ik 28 retour verzonden, ik betaal helemaal niets meer, bekijk het lekker verder, ik reageer ook niet meer, ik schiet niets met `online op, ik ben er klaar mee.
    Beste klant,
    Zoals u al eerder gemeld is, zijn de teveel aangerekende abonnementskosten reeds in mindering gebracht. De gesprekskosten op de excel lijst zijn correct. Uw account is reeds gesloten. Indien u nog vragen en of opmerkingen heeft, verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice.
    Graag wil ik u vragen om de klacht te sluiten.
    Klantenservice Online.nl (SS)
    Huisden
    Ik blijf het niet begrijpen!

Huisden

Ook een klacht indienen over Online.nl?