Klacht Online.nl: Afkopen abonnement

Klachtnummer
# 192489
Gebruiker
Germar
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement op 10 augustus en op 13 augustus gebeld dat ik mijn contract wil beëindigen en werd gezegd dat ik niet kon beëindigen maar wel afkopen voor 250 euro ik zei ik heb toch recht op 2 wettelijke weken en ik zei doe maar afkopen maar vorige week gebeld zou invorder worden gemaakt ik heb opname ervan en vandaag in het niet werd gezegd

De oplossing

Goede oplossing komen

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marianne Al Hillawie,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij hebben een klachtdossier voor u aangemaakt en een contactpersoon aangesteld, deze zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Luuk van Online.nl
  2. Auteur
    Germar
    Datum
    Ik verwacht goede oplossing anders schakel ik mijn advocaat in
    Gewoon beeindigen zonder resterende twee jaar
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marianne Al Hillawie,

    Inmiddels is uw klacht afgehandeld. Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,

    Alexander van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marianne Al Hillawie,

    Inmiddels is uw klacht afgehandeld. Ik wil hierbij uw klacht sluiten en u vriendelijk verzoeken om de afhandeling te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,

    Alexander van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen