Klacht Online.nl: afschrijvingen via automatische incasso sinds 2-2014, maar heb geen abonnement bij online.nl

Klachtnummer
# 96950
Gebruiker
eddpg
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb geen abonnement bij online.nl, Ik heb totaal geen en nooit correspondentie ontvangen van online.nl, maar toch worden per maand 27,45 afgeschreven. Hoe kan dat? Ik heb de tegennummer inmiddels geblokkeerd en een aangetekende brief naar de administratie van online.nl gestuurd.

De oplossing

Ik wil het totale bedrag terug (12x27,45) en een excuus brief voor het ongemak.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    eddpg
    Datum
    Ik heb nog geen contact gehad met de contactpersoon van onLine.nl.
    Zelf wel gebeld met onLine. Men verzekerde mij dat contact gelegd zal worden.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Eddpg,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    eddpg
    Datum
    Ik heb 2 aangetekende brieven gestuurd over de klachten en met een vaag telefoongesprekje wordt een onduidelijk verhaal en oplossing toegelicht.
    IK HEB GEEN PRODUCT BIJ ONLINE.NL, MAAR ER IS IN TOTAAL 2700 EURO VAN MIJN REKENING AFGESCHREVEN.
    ER IS GEEN AFDOENDE REACTIE VAN ONLINE.NL GEWEEST.
    GAARNE HET GELD TERUGGESTORT!!
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer Eddpg,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Helaas hebben wij geen opzegging ontvangen waardoor de overeenkomst niet is beeindigd. Zodoende is de dienstverlening door gegaan en rekenen wij daarvoor de afgesproken abonnementskosten.Mocht u overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen