Klacht Online.nl: afschrijvingen via automatische incasso sinds 2-2014, maar heb geen abonnement bij online.nl

eddpg

Ik heb geen abonnement bij online.nl, Ik heb totaal geen en nooit correspondentie ontvangen van online.nl, maar toch worden per maand 27,45 afgeschreven. Hoe kan dat? Ik heb de tegennummer inmiddels geblokkeerd en een aangetekende brief naar de administratie van online.nl gestuurd.

Ik wil het totale bedrag terug (12x27,45) en een excuus brief voor het ongemak.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    eddpg
    Ik heb nog geen contact gehad met de contactpersoon van onLine.nl.
    Zelf wel gebeld met onLine. Men verzekerde mij dat contact gelegd zal worden.
    Online.nl
    Geachte heer Eddpg,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    eddpg
    Ik heb 2 aangetekende brieven gestuurd over de klachten en met een vaag telefoongesprekje wordt een onduidelijk verhaal en oplossing toegelicht.
    IK HEB GEEN PRODUCT BIJ ONLINE.NL, MAAR ER IS IN TOTAAL 2700 EURO VAN MIJN REKENING AFGESCHREVEN.
    ER IS GEEN AFDOENDE REACTIE VAN ONLINE.NL GEWEEST.
    GAARNE HET GELD TERUGGESTORT!!
    Online.nl
    Geachte heer Eddpg,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Helaas hebben wij geen opzegging ontvangen waardoor de overeenkomst niet is beeindigd. Zodoende is de dienstverlening door gegaan en rekenen wij daarvoor de afgesproken abonnementskosten.Mocht u overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?