Klacht Online.nl: Afsluitkosten in rekening brengen terwijl ik nooit ben afgesloten!!!!!!!

Coninckx

Al sinds half augustus ben ik bezig met een klacht over mijn nota. Zou al drie keer teruggebeld worden maar gebeurt niet. Ik moet aansluitkos t en betalen terwijl ik nooit ben afgesloten.
Idealinks waarin bedragen blijven staan die al 3 weken eerder betaald zijn. Bedragen die in de mail hoger zijn dan in mijn online.nl. maar een antwoord op mijn vraag word niet gegeven alleen dreigementen over betali taalachterstand!!!! Bijna 10 jaat klant maar 11 jaar gaan ze zo niet halen met me.

Eens gewoon netjes doen wat ze beloven. Half augustus al contact gehad en het zou doorgegeven worden want t klopte niet. Na weer een mail met een bedrag dat niet klopte asfgelopen zaterdag weer gebeld, hij moest in 2 schermen zijn dus ik zou teruggebeld worden, dus niet tot op heden. Net weer een mail over achtetstand !!!!! Zorg eerst eens dat jullie doen wat jullie beloven!!! Ik ben niet afgesloten geweest dus ik betaal geen afsluitkosten. Bijna 10 jaar klant, heel veel ellende gehad met jullie over storingen die gewoon pas na 5 maanden een keer werden opgelost, nu dit weer. De 11 jaar gaan we zo zeker niet halen want ik begin te kotsen van jullie service die er niet is.

Coninckx
    Ik heb op 23 augustus 76.82 overgemaakt na telefonisch contact met uw medewerker. Hierin zat de 5 euro achterstand. De nieuwe nota staat 25 euro afsluitkosten op terwijl ik niet afgesloten ben geweest. Daar ben ik het dus niet mee eens en niet met die prijsverhoging want dat staat duidelijk in het contract !!!!!!!!!! Jullie zijn heel goed in het verdraaien van alles doordat je nooit dezelfde persoon aan de telefoon krijgt.
    Maar dit was t laatste contract dat ik bij jullie heb afgesloten want na 10 jaar ellende met communiceren en beloftes die nooit worden nagekomen ben ik het spuugzat. Trouwe klanten worden bij jullie als stront behandeld en mijn strontemmer is aan t overlopen.
    Coninckx
    Stel bedriegers zijn jullie die telefonisch iets anders zeggen dan doen.
    Van 18 tot 25 augustus afgesloten. Nou dan krijg ik tv en internet en telefoon vanuit de lucht. Ben nooit 1 minuut afgesloten geweest tussen 18 en 25 augustus. Maar als jullie is wat sneller nota s aan zouden passen. Nog steeds staat de nota die ik kan openen op 178 euro hoor, slakken. Hier gaat de vlag uit zodra ik van dit contract af kan en raad iedereen af om met jullie in zee te gaan! Zal de nota ff bij oegen die ik kan openen in m ijn online.
    Op 18 augustus is mijn modem gereset omdat na anderhalf jaar de wifi no gv steeds niet werkt. 😡😡😡😡
    Coninckx
    Krijg je zaterdag ineens een tv ontvanger toegestuurd en als je belt is nergens te vinden waarom en wie dat geregeld is omdat er geen logbestand van te vinden is. Zoals dr ook gwen logbestand is van de afspraak die de medewerkster met mij g e maakt heeft op 18 augustus!!!!!
    Ze weten bij jullie echt van elkaar niet hoe of wat. Zal vast ook de reden zijn dat na ruim 2 jaar nog steeds mijn internet, en dus ook de tv, uitvalt.
    Coninckx
    Ik ga jullie echt niet met mijn prepaid bellen, heeft me a fgelopen jaren al bijna 300 euro gekost. En die stappen zijn ook al 100 keer doorlopen en helpen dus gewoon niet. 18 augustus is mijn modem nog gereset door jullie dus. Kom gewoon met een oplossing die wel werkt! 70 euro voor een dienst fie al ruom 2 jaar niet naar behoren werkt is veel geld dacht ik zo. Zorg eerst dat je een probleem wat al zolang speelt goed oplost aub.
    Coninckx
    De monteur is gisteren geweest en heeft een nieuw modem gehangen. Nou mijn tv ontvanger starr nu vkiegensvlug op en de ik heb meteen ook geluid bij t beeld wat eerder niet was. Duurde 5 minuten voor we geluid hadden bij t beeld. We hebben eindelijk wifi die nog niet is weggevallen. Gisteravond tv kunnen kijken zonder dat de ontvanger opnieuw op startte. Eindelijk!!!!!! Maar waar ik dan weer minder blij van word is dat de monteur me verteld dat de vorige monteur een rot modem heeft vervangen voor een ander rot modem. En dat waarschijnlijk daardoor NOOIT het probleem is opgelost. Hopenlijk is het nu dan eindelijk na 2 jaar echt opgelost en krijg ik waar ik voor betaal. Ik heb wel nog een modem hier wat jullie hebben gestuurd wat van Fiber afkwam. Een Fritzbox. Hij kon dat niet meenemen omdat ik dan geen bewijs had. Ik wacht het beloofde telefoontje van jullie nog af en daarna zal ik ik hier op klacht afgehandeld klikken. M.vr.gr. Ellen

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Online.nl?