Opgelost door Online.nl: Afstandsbediening doet niet optimaal

content Opgelost
Sientje

Mijn afstandsbediening van interactief tv van online doet het niet . Het pakt niet van alle kanten moet er echt voor staan en pakt ook niet van anderhalf of twee meter. Moet steeds er voor gaan staan en dat is niet zo prettig.

Mijn afstandsbediening van actief tv van online doet het niet moet er echt voor staan het pakt niet van alle kanten en ook niet van afstand anderhalf meter of twee. Ik heb contact opgenomen en ze zouden mij een nieuwe afstandsbediening opsturen en het is al ruim een maand geleden en heb nog niks ontvangen. Zou graag een nieuwe afstandsbediening opgestuurd krijgen.
Met vriendelijke groeten,
Mevr kiziloz

Online.nl
    Beste Sientje, wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen u morgen hierover telefonisch benaderen. Wij willen u vragen bereikbaar te blijven. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl
    Online.nl
    Beste Sientje, wij hebben u vandaag een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Deze ontvangt u binnen 3 werkdagen. Wij zullen u vanmiddag nog bellen voor de afhandeling van uw andere klacht. Mocht u geen vragen meer hebben betreffende deze klacht, willen wij u vragen deze te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.

Sientje

Ook een klacht indienen over Online.nl?