Opgelost door Online.nl: Afstandsbediening doet niet optimaal

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 253500
Gebruiker
Sientje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn afstandsbediening van interactief tv van online doet het niet . Het pakt niet van alle kanten moet er echt voor staan en pakt ook niet van anderhalf of twee meter. Moet steeds er voor gaan staan en dat is niet zo prettig.

De oplossing

Mijn afstandsbediening van actief tv van online doet het niet moet er echt voor staan het pakt niet van alle kanten en ook niet van afstand anderhalf meter of twee. Ik heb contact opgenomen en ze zouden mij een nieuwe afstandsbediening opsturen en het is al ruim een maand geleden en heb nog niks ontvangen. Zou graag een nieuwe afstandsbediening opgestuurd krijgen.
Met vriendelijke groeten,
Mevr kiziloz

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Sientje, wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen u morgen hierover telefonisch benaderen. Wij willen u vragen bereikbaar te blijven. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Sientje, wij hebben u vandaag een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Deze ontvangt u binnen 3 werkdagen. Wij zullen u vanmiddag nog bellen voor de afhandeling van uw andere klacht. Mocht u geen vragen meer hebben betreffende deze klacht, willen wij u vragen deze te sluiten en te beoordelen. Met vriendelijke groet, Elena van Online.nl.
  3. Auteur
    Sientje
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sientje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen