Opgelost door Online.nl: Afzien van internet abonnement

patricia

Ik heb 14 dagen bedenk tijd om het aangegane contract af te zeggen.
Ik ben een contract aan gegaan voor alleen Internet omdat ik geen tv zou kunnen ontvangen op mijn adres. Toch is zowel Internet als televisie afgezegd bij ziggo. Dit was niet de afspraak. Hierdoor heb ik getracht contact met online.nl te krijgen. Jammer genoeg heb ik vandaag al 4 keer gebeld. De ene keer 2 uur de andere keer 1 uur en ga zo maar Door. Er valt geen contact te krijgen met de klantenservice. Toen ik naar het 0800 nummer belde werd ik weer doorverbonden en heb daar weer langer dan een uur luistert naar irritante muziek aan de telefoon gezeten.
Ik wil afzien van dit abonnement want naast dat ik geen contact kan krijgen ben ik er achter gekomen dat het Internet dat bij mij kan worden verzorgt dermate laag is zodat er geen films of spellen online gespeeld kunnen worden. Ook dit heb ik meerdere keren gevraagd of dat wel mogelijk was.

Ik wil afzien van dit internet contract.

Geachte patricia,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    patricia
    Ik heb tot heden niks vernomen van online.nl. en weet niet meer wat ik moet doen. Volgens mij word er gewacht tot mijn bedenk periode voorbij is!
    Geachte patricia,
    Zoals gisteren besproken hebben wij een bevestiging gestuurd van de afspraken.
    Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en te sluiten op klachtenkompas.
    Klantenservice Online.nl(JP)
    Geachte patricia.
    Klantenservice Online.nl(JP)
    patricia
    Ik ben gebeld Door online.nl en ben blij dat ik alsnog kon afzien van dit abonnement. Het was een kort correct gesprek waar ik tevreden over ben.

patricia

Ook een klacht indienen over Online.nl?