Opgelost door Online.nl: Afzien van internet abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 75526
Gebruiker
patricia
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb 14 dagen bedenk tijd om het aangegane contract af te zeggen.
Ik ben een contract aan gegaan voor alleen Internet omdat ik geen tv zou kunnen ontvangen op mijn adres. Toch is zowel Internet als televisie afgezegd bij ziggo. Dit was niet de afspraak. Hierdoor heb ik getracht contact met online.nl te krijgen. Jammer genoeg heb ik vandaag al 4 keer gebeld. De ene keer 2 uur de andere keer 1 uur en ga zo maar Door. Er valt geen contact te krijgen met de klantenservice. Toen ik naar het 0800 nummer belde werd ik weer doorverbonden en heb daar weer langer dan een uur luistert naar irritante muziek aan de telefoon gezeten.
Ik wil afzien van dit abonnement want naast dat ik geen contact kan krijgen ben ik er achter gekomen dat het Internet dat bij mij kan worden verzorgt dermate laag is zodat er geen films of spellen online gespeeld kunnen worden. Ook dit heb ik meerdere keren gevraagd of dat wel mogelijk was.

De oplossing

Ik wil afzien van dit internet contract.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte patricia,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
  2. Auteur
    patricia
    Datum
    Ik heb tot heden niks vernomen van online.nl. en weet niet meer wat ik moet doen. Volgens mij word er gewacht tot mijn bedenk periode voorbij is!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte patricia,
    Zoals gisteren besproken hebben wij een bevestiging gestuurd van de afspraken.
    Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en te sluiten op klachtenkompas.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl(JP)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte patricia.
    Wij willen u daarom vriendelijk verzoeken de klacht te beoordelen en te sluiten op klachtenkompas.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl(JP)
  5. Auteur
    patricia
    Datum
    Ik ben gebeld Door online.nl en ben blij dat ik alsnog kon afzien van dit abonnement. Het was een kort correct gesprek waar ik tevreden over ben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
patricia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen