Opgelost door Online.nl: Al 1,5 jaar intrnetondrbrekingen, telefoonstoringen en afspraken mbg teruggebeld worden worden niet nagekomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185821
Gebruiker
Lilian
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Al klant bij Online sinds wanadoo , laatste twee jaar of langer veel problemen met onderbrekingen in internet, telefoonstoringen waardoor niet bereikbaar of kunnen bellen, klantenservice/klachtenafdeling die niet terugbellen waardoor inmiddels tig euro armer van zelf terugbellen. Drie keer monteur in huis gehad, klachten werden eerder erger dan opgelost. Nu wederom aan de telefoon na niet teruggebeld te zijn, al dikke 20 minuten wachten.... Beloftes worden niet waargemaakt en ik wil nu wel eens een oplossing/schadeloosstelling.

De oplossing

Zie boven, oplossing is schijnbaar niet mogelijk dus graag schadsloosstelling voor de afgelopen jaren en gemaakte kosten.

9 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Lilian,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen hierover, zou u aan kunnen geven wanneer u het best bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groet,

    Luuk van Online.nl
  2. Auteur
    Lilian
    Datum
    Het beste is komende week maandagavond,dinsdagochtend overige dagen proberen, weet niet wanneer ik aan het werk ben, ben voor acute dienst oproepbaar
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Lilian,

    We hebben u geprobeerd te bellen alleen niet kunnen bereiken.
    We zullen het later nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Lilian,

    Wij hebben vandaag geprobeerd om u weer te bereiken, helaas niet gelukt. Wij zullen het later nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  5. Auteur
    Lilian
    Datum
    Heb inderdaad gisteren twee en vandaag 1 gemiste oproep gehad. Gisteren wel 6 x teruggebeld op verschillende tijden, telkens in gesprek. Ik zit nu in buitenland ivm werk, morgenavond na 20:00 bereikbaar en overige dagen weer proberen. zorgverlenend beroep met acute oproepen dus is niet te voorspellen.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Lilian,

    Zojuist telefonisch besproken, wij hebben een compensatie doorgevoerd, omdat u problemen heeft met onze diensten. Wij bellen u maandag nogmaals om de laatste zaken af te handelen. Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Lilian,

    Zojuist telefonisch besproken. Wij bellen u morgen nogmaals, zodat u de tijd heeft om alles even te overleggen.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Lilian,

    Zojuist telefonisch besproken. U gaf aan dat u per 5 oktober overstapt naar een andere provider. Afgesproken dat we de laatste nota voor u gaan crediteren. Onze excuses nogmaals, en bedankt voor uw geduld. Veel plezier bij uw volgende provider.

    Met vriendelijke groet,
    Maria van Online.nl
  9. Auteur
    Lilian
    Datum
    Na heel lang tobben, slechte klantenservice via deze site een medewerkster getroffen die moeite doet voor klanten. Probleem is niet op te lossen maar dat is dan nu duidelijk, de tegemoetkoming in onkosten is voor ons acceptabel. Nu op naar een nieuwe provider en maar hopen dat dat geeft wat wij zoeken..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lilian
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen